Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita tråden del 8

Hej på er!

MYCKET länge sedan sist! Kanske ni inte ens minns mig?

Har varit lite tjockt här på sistonet och hänt en hel del, så jag prioriterade bort fl. Visst har jag fullt upp ännu hela månaden, men efter det blir det ju loooov. Det här blir den bästa sommaren någonsin tror jag Visst har vi mycket kvar med huset och trädgården som ska göras, men det är ju mestadels roliga saker.

Ser så framemot allt!!!!

Kram på er

• Daggdroppen

Hihi, fasiken så smart jag är då

Skriver ett litet inlägg efter typ en månads uppehåll, men sedan inte hinner vara med i diskussionerna. Ni har inte tappat stinget i skrivandet ser jag

Tror nog att det bara blir lite over and out som jag är här den här gången också

Gosevännen: Kul att "se dig" med Hoppas allt är bra! Här är det nog det, bara mycket

Kajsa: Uppfattade lite mellan raderna att din tjej är sjuk igen Gråter. Vill du inboxa och "beklaga"/berätta så får du gärna! Om det ger dig något slags hopp så kan jag säga att sonen har varit friskare nu efter astmamedicineringen. Mer än 1 månad feberfri nu Bara i förrgår och igår hade han feber men var annars så gott som frisk Halleluja Troligen infektionsastma. Får rör i juni.  När blir operatiopnen för er tjej? Eller har det varit?

EN STOR KRAM TILL ALLA! Hoppas det är ok att jag hänger på mer aktivt igen sedan då allt lugnar ner sig???

• Daggdroppen
    Kajsa 77 skrev 2008-05-14 19:52:49 följande:
    Fluffis - Så skönt att sonen mår bättre! Vilken lättnad! Ni hade det tufft där ett tag! Nej lillans operation skjuts bara på framtiden eftersom sjuksköterskorna strejkar nu också...Du är välkommen tillbaka när du vill och har lust!Lasseliten - Usch så trist! Men nu måtte det väl bli bättre? Det är ingen bakterie som behöver en omgång penicillin då?
    Ta hand om dig
  • Daggdroppen
    Himmelbit skrev 2008-05-14 19:50:43 följande:
    Egentligen inte mkt att se eftersom det fortfarande är väldigt ofärdigt. Men jag är nöjd! Satt och täljde på en liten träkloss som ska hålla dörren igårkväll. Kände mig som Emil i Lönneberga!
     Snyggt!!! Skrattande

*bye bye*
  • Daggdroppen

Over and out.....

..... så säger jag HEJ

• Daggdroppen

Hej på er!

NU ska jag försöka börja bli lite mer aktiv igen, för jag har SOMMARLOOOOOV

(Ni kan ju ana hur det känns )

Hoppas det är ok att jag hänger på. Har försäkt att läsa lite sporadiskt, men har ju missat mycket.

• Daggdroppen

Vad har alla här donat och pysslat med då?

Har alla tagit sommarbreak redan?

• Daggdroppen
    MrsJ skrev 2008-06-01 19:20:40 följande:
    En fråga till alla proffs  Äntligen hittat hus...å undrar nu lite om vit färg Har läst runt lite hos "vit-fantaster" här på FL ang både väggfärg och möbelfärg...Vilken nyans av vit ska man nu använda ?! Finns tydligen mååånga där ute ...det jag vet är att jag iaf inte vill att det ska något som helst åt det gula hållet !!! Sen finns det å en fin ganska lljus grå möbelfärg som många använder , kan någon tipsaom en nyans där också kanske...?!En fråga till...en det någon av er här som har ett mindre hus , typ fritidshus och bor åretrunt i ?! Skulle även behöva lite inspiration ang att bo trångt Tack så länge !
     Du får bättre svar av någon annan, så jag passar på din fråga

Blandar ändå bara ihop vad alla nyanser heter Generad
  • Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2008-06-01 19:39:21 följande:
    Hej FLuffga! Va skönt med sommarlov!!Kul att du kommer att vara mer här nu. Allt bra med dig?MrsJ: Jag använder obruten vit till väggar och en vit som är bruten mot grått till möbler. Det jag tycker är viktigt är att den inte är bruten mot gult, blir lätt nikotingult då.
     Hej på dig Kul att se dig

Jo allt är bara bra med mig. Vädigt trött och "medtagen" av maj-månad. Men nu får jag ju börja vila. Förresten. Det är väldigt bra med mig! För några dagar sedan blev jag lovad PERMANENT JOBB!!!! (Minns ni kanske att jag var på intervju i vårvintras på grund av att det ska omändras ganska rejält här med skolorna). Jag trodde inte jag skulle får veta om jag får vara kvar eller ej i och med att jag ännu har ett läsår kvar på min tidsbestämda tjänst. Men istället fick jag chockbeskedet att jag får permanent jobb. Känns skönt att få lite "upprättelse" och "lön" för jag har verkligen jobbat också Första året brände jag ju så gott som ut mig, och det har varit en tuff väg tillbaka. Har också mått dåligt över osäkerheten att inte veta från år till år om man har jobb, men nu verkar ju allt lösa sig så det känns skönt att allt inte varit förgäves

Faktiskt så har jag ganska flyt på de flesta områdena nu, nästan för bra så man börjar undra var haken är och när det vänder... men men.. Bort med de tankarna!
Svar på tråden Vita tråden del 8