LinaoMatilda skrev 2008-06-01 19:39:21 följande:
Hej FLuffga! Va skönt med sommarlov!!Kul att du kommer att vara mer här nu. Allt bra med dig?MrsJ: Jag använder obruten vit till väggar och en vit som är bruten mot grått till möbler. Det jag tycker är viktigt är att den inte är bruten mot gult, blir lätt nikotingult då.
Hej på dig

Kul att se dig
Jo allt är bara bra med mig. Vädigt trött och "medtagen" av maj-månad. Men nu får jag ju börja vila. Förresten. Det är väldigt bra med mig! För några dagar sedan blev jag lovad
PERMANENT JOBB!!!! (Minns ni kanske att jag var på intervju i vårvintras på grund av att det ska omändras ganska rejält här med skolorna). Jag trodde inte jag skulle får veta om jag får vara kvar eller ej i och med att jag ännu har ett läsår kvar på min tidsbestämda tjänst. Men istället fick jag chockbeskedet att jag får permanent jobb.

Känns skönt att få lite "upprättelse" och "lön" för jag har verkligen jobbat också

Första året brände jag ju så gott som ut mig, och det har varit en tuff väg tillbaka. Har också mått dåligt över osäkerheten att inte veta från år till år om man har jobb, men nu verkar ju allt lösa sig så det känns skönt att allt inte varit förgäves
Faktiskt så har jag ganska flyt på de flesta områdena nu, nästan för bra så man börjar undra var haken är och när det vänder... men men.. Bort med de tankarna!