Inlägg från: Liten måne |Visa alla inlägg
  • Liten måne

Vita tråden del 8

Jag gör som Tjenixen, läser mest och skriver sällan nått ;) Svårt att veta i vilken av alla trådar jag ska skriva men nu var ju bildtråden stängd så det får bli här
    Hur har ni gjort i barnrummen? Med förvaring av leksaker o så? Vi har just nu expedit (ikea) bokhylla, men det känns som att den tar upp för mycket plats och är inte speciellt rolig heller för den delen, så som sagt, hur har ni andra gjort? någon som vill berätta och visa?

• Liten måne

Tjenixen
    Använder ni Ikeas korgar till leksakerna då oxå? Eller har ni hittat något roligare?

Själv har jag tapetserat lite i bokhyllan för att piffa upp den ;) Men jag är ändå inte helt nöjd :-P

• Liten måne
    MildaMaränger skrev 2008-06-30 18:09:47 följande:
    Söta barnmöbler
    www.blocket.se/vi/16719831.htm?ca=23_3_swww.blocket.se/vi/16375516.htm?ca=23_3_swww.blocket.se/vi/16827865.htm?ca=23_3_swww.blocket.se/vi/16272180.htm
    Vilka fina möbler du har hittat rätt sugen på den röda barnsängen ¤s¤ men jag får nog nöja mig med dn vi fyndade förra året ;)
  • Liten måne
    Csve skrev 2008-07-01 17:21:15 följande:
    Tänkte bara visa upp ett litet projekt..min fula ljuslykta fick nytt liv. Tycker det blev ganska bra.
    ojoj vilken skillnad, jättefint
  • Liten måne

mimmamum

Ja tycker du ska behålla den som den är, den va jättefin ju

Föresten, nån som har nått tips på var man kan hitta snygga stolar till..ja ett vitt bord så klart ;) Har målat om ett gammalt 40-50talsbord och det är sååå snyggt nu. Men vi har inga stolar till ¤suck¤

• Liten måne
    miniGrynet skrev 2008-07-06 13:40:45 följande:
    liten måneMitt enda tips är nog Blocket... där finns ju hur mkt som helst! Är det någon speciell stil du letar efter?
    Ja egentligen vill jag ju gärna ha lilla åland stolar men dom är så jäkla dyra :-P Sitter o kollar blocket hela tiden men jag hittar ju ingenting
  • Liten måne

Nu har jag missat en del här men är det tavlorna med text ni menar? Det säljs iaf gått om sånna på tradera brukar hitta dom när jag söker på shabby.

Svar på tråden Vita tråden del 8