Vita tråden del 8
Hej alla vitälskande tjejer!
Jag har följt denna tråd länge nu men inte skrivit något inlägg förrns nu idag då...
Jag har varit tämligen inredningsintresserad hela mitt liv men nu på sneare år har intresset inensifierats massor, i synnerhet sen det vita modet & alla härliga blandingar av gammalt o nytt hamant i ropet...
Vi flytatde in i detta hus som vi bor i nu den 3 mars 2008. Målade rummen vita o vissa beiga. Så långt var allt okej... Sen började själva inredandet. Har gått på auktioner, kikat på internet, besökt alla möjliga inredningsboutier man tänkas kan (med lantlig o vitt tema) MEN jag FÅR INTE TILL DET!
Tycker inget av det jag gör blir bra. Funderar mkt på om det är för att jag har så bråttom att köpa detaljer o göra små stilleben överallt vilka inte "gör sig" i en icke färdgi möblerad omgivning...
Vet INTE HUR MÅNGA gånger jag köpt kuddar till sängen i sovrummet, lämnat tillbaka o börjar om från början. Det är bara ett av tusen exempel.
Nu håller jag på o funderar på vad jag ska ha över min svart/bruna skinnsoffa i "stel" stil från ikea. Är inne på en längre vit hylla o tavlor ovanpå samt någon hjärtan på tråd etc men näe, jag kommer inte fram till någon lösning.
MIN FRÅGA ÄR, ni andra som har så fint. Brottas ni aldrig med sånthär eller hur sjutton gör ni?
jag känner att jag skulle bhöva tillgång till såå mkt grejer för o kunna testa men man har ju en begränsad budget osv.
GE mej råd!