Inlägg från: L iindaa |Visa alla inlägg
  • L iindaa

Vita tråden del 8

Hej nu har jag läst igenom alla 628 sidorna i tråden, men det tog i och för sig några veckor, och nu har det hunnit komma flera sidor till att läsa *hehe* kul med en vit tråd här på FL också..! man blir så inspirerad av alla bilder.

sån fin present du fick Kajsa 77

Kika gärna in hos mig mittnyavitahem.blogspot.com/

• L iindaa

Jag tror jag hoppar över dom andra

Vaniljdröm skrev 2008-06-11 21:45:15 följande:
    L iindaaImponerande att du orkade ta dig igenom hela tråden (det finns sju gamla också )Välkommen!
  • L iindaa

här får man minsann uppdatera sidan varje minut för att hinna med i svängarna

• L iindaa

o vad jag önskar man skulle få tag på tv4+ här i finland men nejdå.
    så det blir o kolla Leila på nätet. Någon som vet var det finns förmånliga emaljerade badkar att köpa?

misak skrev 2008-06-11 22:09:34 följande:
    Vanilj: Så fina saker du köpt!!Fru Puffen: Så mysigt kalas!Såg ni Leilas idag? Jag skulle kunna göra vad som helst för en skiva av det brödet nu , såg supergott ut. Passar nog inte till min viktväktardiet precis eller vad tror ni?
  • L iindaa

Den har vi också funderat på, men dom är mycke dyrare i finland, får väl ta och köpa en från sverige

Vaniljdröm skrev 2008-06-11 22:27:38 följande:
    BeaTack för dina åsikter! Du är alltid så klok, men hjälp vad svårt det är!Det är en liten sittbänk som är valnöt. En sådan där att lägga kläderna på när man badar.På Ikea tyckte jag att den var vackert brun men sedan den kom hem har jag fått för mig att den snuddar mot oranget Kunde inte låta bli att le när du beskrev att det är värre med plastmatta som ser ut som plastmatta Så rätt men vad gör man!Linda,Det här väljer vi tror jag!www.vvsonnet.se/gustavsberg-6316-1580x680-vit...
  • L iindaa

www.tv4.se/1.283438 och så väljer du mat & dryck. det finns bara små korta film snuttar

Beatrize74 skrev 2008-06-11 22:21:25 följande:
    Liindaa...var kan man kika på nätet...jag kikade just runt på TV4:s hemsida, men jag tycks inte hitta det.
  • L iindaa
    JeaJea skrev 2008-06-12 11:14:10 följande:
    det här är tråd nr 8
    japp men jag kommer absolut inte att läsa dom 7 andra

kan någon länka till vita bild tråden? kan inte hitta den
  • L iindaa

Knyttis:
    kunde inte svara till gb så jag svara här.

Tack, vi bor 100km från vasa.

• L iindaa

ca 15 km från Jakobstad (ytteresse. Var bor du själv då?

LCroft skrev 2008-06-13 19:09:38 följande:
    Nyfiken i en strut (=jag) var i Finland bor du? Eftersom vi är rätt så många finländare här i tråden trots allt blir man ju så nyfiken
  • L iindaa

Tyckte jag hade sett dig i österbottniska tråden

• L iindaa

LCroft: vi hade tänkt flytta till nästa helg, men vi har så mycket kvar att göra så nu hoppas jag det blir en födelsedagspresent till mej (slutet av juli)

• L iindaa

Någon som vet var man skulle kunna hitta fyrkatigt matbord för 8 personer?? Gammalt eller nytt

• L iindaa

hej vad tror ni om bordet jag har i mitt galleri? pris 45? ca 450kr billigt/dyrt?

• L iindaa

ja det är ett matbord, själv skulle jag vilja ha ett lite större! enligt försäljaren går det att använda som skrivbord också.. 130x90cm då är det väl kanske lite väl stort som skrivbord eller?

• L iindaa

ja jag tyckte också det var rätt så bra pris! 45? om jag köper det idag så jag får väl försöka ta och bestämma mig
    Skulle ni använda det som skrivbord?

• L iindaa

Grattis numberone! hoppas allt blir bra med lilla Ellen.

• L iindaa

kan man få komma in och kika??

LinaoMatilda skrev 2008-07-01 13:21:32 följande:
    Nu finns lite bilder på min sthlm shopping i mitt galleri.
Svar på tråden Vita tråden del 8