Vita tråden del 8
Hej!! Jag undrar var kan man hitta tips på målnig.... Färg? använder ni antikvit? Hur gör ni för att få det lite ruffig...sliten... finns det tips här i tråden? eller är den någon som vill tipsa
Hej!! Jag undrar var kan man hitta tips på målnig.... Färg? använder ni antikvit? Hur gör ni för att få det lite ruffig...sliten... finns det tips här i tråden? eller är den någon som vill tipsa
Tack!! Målar ni alltid shabby eller blir det bara vitt oxå. Vit matt?
Någon som vill svara
Tack för alla svar Jag har en hel del möbler som jag ska ta itu med tänkte jag...har en skänk som jag då isf gör i shabby. ska börja med en tallrikshylla som nu är obehandlad..den blir i vit matt och två hyllor som är betsad blir vit matt.
Tack!! Bra med tips Vi har liljekekonvaljer kvar...plockade med barnen i torsdags
Jag har inte kollat på dom idag men imorgon så ska jag cykla igen med barnen till dagis...ska hålla utskik. återkommer
Redan imorgon
Hörde idag av en granne att det finns våtrumstapet som ser ut som kakel...smidigt...tjoof upp på väggen...blev själv väldigt intresserad av det.
Ja det kanske va det min granne menade.
Jag vet inte...köpte den för ca 6år sedan....ska kolla på deras hemsida.
Är det någon som tror att den går att måla Vit eller Svart, isf i vilken färg skulle vara bäst eller är det ett hopplöstfall detta bord
Näe precis...vet inte om jag ska ha den kvar eller om det går att göra något åt den.