Vita tråden del 8
Jag arbetar på en av lasarettets mottagningar och lägenheten används mest för övernattningar av pendlande personal bosatta utanför Västmanland.
Bea, lite sent svar kanske men jag tycker nog också att ska prata med mannen och fråga vad han vill att ni gör med sakerna.
FruPuffen, tänk att lite färg faktiskt kan göra sååå mycket. Ser så fiiint ut med kaklet och pärlsponten. Längtar tills vårt kök blir färdigt.
LCroft, otur att ni har problem i släkten. Hoppas det ändå var en engångsföreteelse för lilltjejen.
Malins, vad roligt med intervju. Hoppas den går bra och leder till ett jobb som du vill ha.
DLL, DET ÄR JU PRECIS ETT SÅDANT BORD JAG LETAR EFTER OCH VILL HA!!! Guuuud så vackert det blev!!
Elementskyddet var ju en jättebra idé.
Hoppas du får hjälp så du får blir frisk och kan njuta lite av (den varma och härliga?) sommaren.
Bea, du vill inte sälja ditt bord?
Sylt, välkommen hem.
Videli, vad roligt. Kan tänka mig att det är skönt att slippa ha visning. Då blev det inflytt före skolstarten, perfekt.

13 år emellan, vad roligt att du trivs! Hoppas du får en tillsvidaretjänst. Håller tummarna!
Phu, nu är jag äntligen i fatt trådslutet...