Inlägg från: Truffles |Visa alla inlägg
  • Truffles

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-06-25 17:38:53 följande:
    Hej på er!En kram till MM.Bea: Skönt att du känner att du har fått mer energi. Ibland behövs det så lite så orkar man ta nya tag.Truffles: Ja det var en skillnad. Blir nog riktigt fint! Var jobbar du? Videli: Såå fiint! Ni kommer garanterat att få den såld!

Jag arbetar på en av lasarettets mottagningar och lägenheten används mest för övernattningar av pendlande personal bosatta utanför Västmanland.

Bea, lite sent svar kanske men jag tycker nog också att ska prata med mannen och fråga vad han vill att ni gör med sakerna.

FruPuffen, tänk att lite färg faktiskt kan göra sååå mycket. Ser så fiiint ut med kaklet och pärlsponten. Längtar tills vårt kök blir färdigt.

LCroft, otur att ni har problem i släkten. Hoppas det ändå var en engångsföreteelse för lilltjejen.

Malins, vad roligt med intervju. Hoppas den går bra och leder till ett jobb som du vill ha.

DLL, DET ÄR JU PRECIS ETT SÅDANT BORD JAG LETAR EFTER OCH VILL HA!!! Guuuud så vackert det blev!!
    Elementskyddet var ju en jättebra idé.
    Hoppas du får hjälp så du får blir frisk och kan njuta lite av (den varma och härliga?) sommaren. 

Bea, du vill inte sälja ditt bord?

Sylt, välkommen hem.

Videli, vad roligt. Kan tänka mig att det är skönt att slippa ha visning. Då blev det inflytt före skolstarten, perfekt.

Ankmor skrev 2008-06-25 23:30:46 följande:
    Jag borde gå och lägga mig!Läste; Barnen är riktigt små. De går att stapla, är hållbara och finns billigt på Lagerhaus.Tänkte; Kanon! Då kan även jag skaffa fler barn, billigt dessutom!
    DET, hade ju varit perfekt, och om de dessutom funnits i olika storlekar...

13 år emellan, vad roligt att du trivs! Hoppas du får en tillsvidaretjänst. Håller tummarna!

Phu, nu är jag äntligen i fatt trådslutet...
  • Truffles
    Trollens mamma skrev 2008-06-26 08:48:00 följande:
    Camilla R:Tack!Jo,jag har kvar plastpåsen,mattan kom med budbilen imorse. Men nu är ju problemet det att jag bor i Finland,så högre returporto och sen NY fraktkostader igen.Hmmm,det blir en DYR matta med detta strul.
    Beställa en ny och sälja den första vidare kanske skulle kunna vara något?
  • Truffles
    MiaMariah skrev 2008-06-26 10:47:51 följande:
    Usch vad ledsen jag blir, kolla första kommentar jag fått idagens inlägg på min blogg..
    Mia, jag tycker att http://hemochlycka.blogspot.com/ är en jättefin blogg med många bra tips och myyyycket vackra bilder.

Följde inläggsskrivaren till dennes blogg och där var det DEFINITIVT INGENTING att se. DET VAR en skitblogg!
  • Truffles

Tänkte att jag skulle in och önska alla stockholmsresenärer en trevlig helg! Ta mycket kort på alla "fynd" och lägg in i bildtråden sedan så att även vi andra kan få del av er inspiration.

• Truffles

Lfls

Vet inte om någon svarat men om du har blogspot så går du in under layout (där du väljer färger m m) Där har du ju en ruta som det står olika saker i, t ex bloggrubrik, bloggbeskrivning, färg på länkar, färg på besökta länkar m m. Klicka på den där det står bildram eller liknande och därefter på en färg till höger så kan du lägga till en ram, troligtvis är den just nu inställd på samma färg som bakgrunden.

Hoppas den röriga beskrivningen kan vara till hjälp.

• Truffles

Ja, efter att man då förstås vunnit auktionen. Men just nu är det ingen som budat...

• Truffles

MM, så fin sängplatsen blev. Du ska se att bebisen snart vill titta ut och boa in sig där.

Apropå Junon, går sängen även under något annat namn? Jag har för mig att ni tipsat om något ställe som säljer den ny men jag lyckas inte googla fram något.

• Truffles
    Truffles skrev 2008-06-30 13:55:40 följande:
    MM, så fin sängplatsen blev. Du ska se att bebisen snart vill titta ut och boa in sig där. Apropå Junon, går sängen även under något annat namn? Jag har för mig att ni tipsat om något ställe som säljer den ny men jag lyckas inte googla fram något.
    Hittade på den själv. "Sebra" på www.blaelefant.se
  • Truffles
    JohannaJ skrev 2008-06-30 23:11:18 följande:
    ja då
    Åh, ser jättemysigt ut. Trägolv låter inte heller helt fel, för mig, men för maken. Har precis skrivit ett inlägg med inspiration från Olivers Furniture och Elviras värld med makens kommentar ang trägolv bifogad.

http://medvitaknutarpalandet.blogspot.com/
    Vaniljdröm skrev 2008-06-30 22:57:58 följande:
    MMTänk vad häftigt med födelsedag på samma dag alla tre. Megahäftigt!Nu blir väggarna i hallen grundade. ALLT blir vitt; trappa, väggar, tak, lister, dörrar, möbler......Jösses, sitter här och funderar på om det kanske blir för vitt ändå......Hallen blir iaf mycket större känns det som av allt vitt. Och det behövs.
    Har trott att det inte var möjligt att det blir för mycket vitt!
Svar på tråden Vita tråden del 8