-
Tycker också ni ska testa privat! Får hon ingen hjälp alls alltså utöver op nu ända fram till hösten???Kajsa 77 skrev 2008-05-20 20:12:35 följande:Har mkt att läsa ikapp här ser jag. Det får bli lite senare. Tänkte bara meddela er som följt vår historia kring dottern här att operation planeras till hösten. Jag är fallfärdig nu.Skönt! Nä, men då så - då är det ju inte ens kopierat utan du har bara fått inspiration! Go for it!Videli skrev 2008-05-20 20:18:42 följande:Neeeeej absolut ingen fara, bara glad över att ni svarar Känns ju inte som om jag kopierar, utan såg en idé på Panduro och gjorde den till min egna... Använder ju inte ens samma teknik som dom gjorde på Panduro...
-
Det är ju inte klokt..Kajsa 77 skrev 2008-05-20 20:24:14 följande:Miamariah - Nej näsdroppar i 10 dagar är det enda hon kan råda oss att ge. Får inte cortison för att hon är för liten.
-
Kanonfint!Peak skrev 2008-05-20 21:05:51 följande:okej bara för er - en VÄLDIGT opiffad mamma i ny frisyrhemmahoskristin.blogspot.com/
-
Truffles - tack!
13 år emellan - vem startade sin blogg först? trist när det blir så.. men tycker du ska behålla namnet. -
En mycket snyggt skåp! Säger som de tidigare, svårt att säga hur mycket man ska ge men det går ju alltid att försöka pruta!Videli skrev 2008-05-22 00:40:30 följande:Oj det är nog bara jag som är vaken i tråden. Men vad tycker ni om det här skåpet...?Är det värt 2500-3000kr?
-
Lycka till Nublu på intervjun!
Numberone - hoppas bebben är på G!
Grattis Mimmi till vinsten!
Juliah - förstår att det känns pestigt just nu och jag lider med dig men du ska se att det löser sig.. -
Videli - såå söt!
fruluva - men vad roligt, stort GRATTIS!!Känns som det är rena babyboomen härinne
aneka - www.systerlycklig.se har jättefina barnmöbler.
malins - har hört att blogg.se är mycket struligare så du valde rätt!
malins - tack söta du för komplimangen angående foton! jag har faktiskt inte en systemkamera men det funkar fint ändå. maken ligger dock på mig att börja använda system så snart kanske..
misak - kika gärna in i mitt galleri för hallbilder.
nublu - håller tummarna för att du får jobbet! -
arla.se tycker jag har bra recept.MildaMaränger skrev 2008-05-23 14:59:53 följande:Någon som har enkla billiga matrecept att dela med sig?
-
Nä, inte ännu men ska absolut testa.MildaMaränger skrev 2008-05-23 15:23:44 följande:sitter och spanar in där nu... hittar en hel del! har ni provat "min" potatissallad än? Beroendevarning på den
-
mimmi - å jösses,
Och jag vill också ha bebis såklart, har ju längtat i tre, närmare fyra år nu