Vita tråden del 8

Gå på din magkänsla, det brukar bli allra bäst då. Och titta på insperationsbilder, kanhända att du tröttnar snabbare på mörka fogar än på ljusa?
Bea: Det är ju helt klart svårare att få det jämt med vattenbaserat. Jag gillar resultatet bättre med oljebaserad, men mecket att måla.. Svårt
Det enda jag som jag hade velat byta, tror jag är bänkskivan. Inte för att det är fult men jag hade nog innerst inne velat ha en sten eller en betongskiva. Utöver det är jag nöjd. Med tanke på att vi inte gjorde om hela köket utan fick göra det bästa av de förutsättningar som redan fanns. Hade jag byggt om det från början så är det mycket som inte hade sett ut som det gör nu .
Tror ni att det är dags att väcka familjens sjusovare? Oliver,2½ sover än *helt galet efter två storebrorsor som vaknat innan sju jämt*
Hej töser!
Stackas lilla Mira och Hugo!
jea: Grannen har hela rabatten full
*undrar hur glada de blir om de kliver ut en morgon och finner hela rabatten skövlad*
Videli: Åh, det har ju hur mycket potential som helst! Det är fint nu med men kommer att bli en knockout när du är klar med det. Ett solklart Lantlivs repotage !
Kajsa: Stackars dig och lillan. Kram!
Hej vännerna!
Grattis Videli till husköpet, och bea till att köket kommer. (Minns hur galet matt jag blev när vi fick 634kg kök inburet i vardagsrummet )
Jag har fått världens finaset kristalllampa idag. Med superfina kristaller och silverfärgad metall. *såå glad*
Grattis Mimma! Så kul för både er och oss !! *eftersom vi får följa allt det fina ni gör*
Hej!
Har inte alls hunnit med er på sistonde . *tydligen måste man jobba med*
Hoppas iaf att Numberone snart får träffa sin lill*.
Och att Videlis man mår bättre efter det otäcka han (ni) var med om!
Har en liten bild på nått fint som jag fått i bloggen
Hej Tjejer!
Superfint Kajsa !
Grattis Numberone! Hoppas innerligt att lilla Ellen mår bra nu!
Det finns nackdelar med att bo stort . Sönerna och jag har städat och röjt i 6h idag, och jag är långt ifrån färdig. Men jag får väl skylla mig själv, har verkligen inte orkat storstäda på läääänge.
Hej Lasse! Det är bra med mig, har jobbat galet mycket ett tag nu, och jag är inte jätteförtjust i att hoppa in med huvudet före i tråden utan att läsa ikapp vilket jag inte hunnit med på länge..
Var tvungen att fota hur fint jag städat idag, det var länge sen . Bilder finns i bloggen
Fin eller ful?
(lampfoten är sådär, det vet jag )