Inlägg från: Truffles |Visa alla inlägg
  • Truffles

Vita tråden del 8

mimmi006 skrev 2008-07-01 09:53:11 följande:
    Hej på er! Vad roligt det är med alla bebisar som är på gång och föds. Idag är golvläggare här och det är så spännande att se om de får mattan på plats redan idag. Det är ganska mycket pyssel, mattan är bred och rutorna tillåter inga misstag.Malins- hoppas det går bra idag, jag håller tummarna!Tjock kulan- har du kollat på www.favoritsaker.se eller www.bluebox.se , jag har för mig att de skickar också. Det är inte lika vitlantligt!

Har missat, vad för golv och vart? *lystrade till då jag hörde "rutigt"...*

Malin, de där skåpen är ju verkligen jättefina!

Kul. Galltvålar fungerar verkligen alltså. Jag är i vanliga fall mycket skeptisk till alla fläckborttagare.

Apropå det här med födelsedagar så visst kan det vara roligt att fylla på samma dagar. Men att alltid slå ihop kalas åt det ena eller andra hållet är inte alltid jätteskoj. Jag och äldsta dottern fyller med en veckas mellanrum och det har ju blivit att vi då enbart har kalas för henne. Den yngsta fyller på samma dag som min mamma, en dag efter sin farfar och två dagar efter maken. Denna konstellation gör att vi ofta firat henne och maken först vid ett tillfälle hos farfar och därefter en annan dag hemma hos oss efter att vi varit ut och ätit och firat mamma...

• Truffles

Malin, missade. Lycka till på intervjun idag!

Och Grattis på födelsedagen Anton!

• Truffles
    mimmi006 skrev 2008-07-01 14:36:13 följande:
    Lasse- fy vad läskigt! Det är ju inte ens roligt... mattan blev bra, men resten är inte klart.Vaniljdröm- ja, kanske ikväll då, lite fulbilder, only for you!
    Nej... Jag vill också se.
  • Truffles
    mimmi006 skrev 2008-07-01 14:53:46 följande:
    När jag blev skrämd i bloggen var det ett ex... Truffles och vaniljdröm- det är en våtrumsmatta och den var supersvår att lägga tydligen. Svårt med skarvar när den är rutig. Ska ni ha klinkers eller matta?
    Klinkers har varit tanken, men matta hade kunnat fungera lika bra för mig.
  • Truffles

Videli. Har sett den kökssoffan och skulle gärna hämtat upp den. Om jag bara vågat mig in med bil i Stockholm, och dessutom med släp!

• Truffles

Mimmi, behövdes inte mycket fantasi alls för att se potentialen i det badrummet! Ditt hem ligger way way up på inspirationstoppen!

• Truffles

Grattis Anjo till bebisen och Milda maränger (med sambo) på födelsedagarna!

• Truffles
    Vaniljdröm skrev 2008-07-02 20:06:23 följande:
    Jag vill ha det här lilla huset som sommarstuga. Men det skulle verka bäng eftersom det bara ligger ett par kvarter från oss w4.objektdata.se/pregen/908/OBJ6240_891871908...
    Underbar sommarstuga, jag skulle inte ha emot att ha det som bostad heller.

Videli skrev 2008-07-02 20:16:51 följande:
    GodkvällGrattis till nya bebisar o till födelsedagar Johanna,Vi har två platsbyggda bokhyllor i nya huset. En bla i våra bibliotek bp2.blogger.com/_f83C-lLSijc/SERTHnAqErI/AAAA...Men det finns en finare i vårt andra allrum, den har jag tyvärr ingen bild pånu. Men tar gärna en så vi flyttar in Här är den fina kökssoffan jag visade igår, det är ju ett kap för dig www.blocket.se/vi/16978315.htm

Soffan såld!

Videli skrev 2008-07-02 20:20:18 följande:
    Föresten fåtöljen jag visade igår, hämtades idag och den var suuuupefiiiin. Har nog gjort värsta klippet.Hon har haft den i sin övernattningslägenhet här i Sthlm, men fåtöljen är köpt i Belgien för nästa 20 000 kr och vär värsta kvalité fåtöljen, och den ser helt ny ut *NÖJD
    Kul!

Till nattsuddarna, här är en till som önskar att vitt liksom ändå bara var vitt
    juliah skrev 2008-07-03 08:58:49 följande:
    Nu är jag alldeles känslosam och till mig av lycka, Milda maränger har åkt in!Hoppas det går fort och att allt går bra.
    Vad roligt, då blev det inte många dagar över tiden. Håll oss uppdaterade.
Svar på tråden Vita tråden del 8