• Peak

Vita tråden del 8

JeaJea skrev 2008-05-22 14:39:25 följande:
    det stod i någon kommentar
    åh det missade jag - måste kolla igen!
  • Peak
    JeaJea skrev 2008-05-22 14:39:25 följande:
    det stod i någon kommentar
    men nu hittar jag bara "tack för svaret om fonten" men hittar inget svar!
  • Peak
    JeaJea skrev 2008-05-22 15:13:35 följande:
    undrar om inte jag har den som qk-alfabet, ska kolla hemma, scrappar du, isåfall kan jag stansa ut lite till dig.
    japp ska scrappa ikväll tänkte jag, håller på med två kort till de nyanlända bebisarna som vi ska besöka ikväll! Men det var väldigt fint typsnitt! Skulle cokså vilka ha en QK men ack så dyrt

Okej behöver lite hjälp, håller på och sätter ihop 2 korgar till bebisarna, har köpte ett blöjpaket de mini, ska de ligga kvar i paketet eller ska jag ta ur dem och sprida ut dem lite? Och har en ram med text baby´s first smile och nappar och napphållare från Marimekko - vad mer kan jag ha där i? Tips? Kan fota dem när jag kommer hem!
  • Peak

LinaoMatilda skrev 2008-05-22 18:37:09 följande:

Hej i tråden!Hur är det här då? Peak: Så fina korgar du har gjort. Skulle nog ha blöjorna kvar i paketen, kanske är snyggare om du tar ut dem men mer praktiskt om de är i paketet. Däremot så gör den där rabattkupongen att korgen får lite reklamkorgs känsla. Men den är nob väldigt uppskattad.
    [/citat]

tack, asch det var bara en kupong så den fick vara kvar, det var ju ändå 50 kr rabatt på ett paket så det blir ju ästan gratis för dem!
    Anton2005 skrev 2008-05-22 18:49:49 följande:
    [citat]
    Åh vad gulligt med korgarna, jag skulle bli superglad över en så present när jag fått barn. Gillar när man lagt ner lite tid och möda på presenterna. Toppenidé
    [/citat]
    malins79 skrev 2008-05-22 19:47:39 följande:
    [citat]
    Peak, jag hade blivit jätteglad om jag fått en sån fin korg när jag fått barn.
    [/citat]

Vad kul att ni säger det! De blev jätteglada iaf!!
    Kaktus76 skrev 2008-05-22 20:11:21 följande:
    [citat]
    Peak:  Jättefina korgar. Jag skulle verkligen uppskatta att få en sådan. Jag tycker att du ska ta ut blöjorna ur förpackninen,lite snyggare så. Men ska det vara praktiskt så ha dom kvar i sin förpackning!!
    de fick vara kvar i förpackningen

FruP - skåp?? hmm...

Ja de var söta de små liven igår men kan sga att jag inte kom hem med en längtan efter en till utan uppskattade Lowe ännu mer nu! Sedan tycker jag det är APJOBBIGT med folk som är så försiktiga att man håller på att dö och man knappt får peta på ungen...herregud hur ska det här bli framöver?

Juliah, malins och Lasseliten - jag sällar mig till gänget! Har verkligen inga arbetsuppgifter och börjar bli uttråkad. Ska ringa en bekant som jobbar på Manpower och höra, har fått hennes kort så det är bara att höra av sig!
  • Peak

jag har inte plus längre och en hel del bilder försvann ju från galleriet då, nu står det att jag har använt 327% av utrymmet och inte kan ladda upp fler bilder. Men jag kan väl inte lägga upp fler förrän jag tagit bort så många att det är mindre än 100% kvar?

• Peak

hej hopp - oj vad jag har läst ikapp! Bara så ni vet att jag läst allt!

Tänkte baka till min mor imorgon (eller idag men tills imorgon iaf) Har ni några superba Leila-tips? Eller annat?

Haha vi har ingen trädgård alls, men nu har vi ett äppelträd nergrävt! Sambon tyckte det såg hängigt ut och det kunde nog inte vänta tills vi får ordning här känns det som...

• Peak

Miahmaria - har ingen bok av henne men man kanske kan hitta recepten på recept.nu?
    Någon pratade blåbärskaka häromdagen?

MiaMariah skrev 2008-05-23 19:51:34 följande:
    mimmi - å jösses, Och jag vill också ha bebis såklart, har ju längtat i tre, närmare fyra år nu
    Har för mig du har betättat hur det låg till, eller? Vill du berätta igen?
Svar på tråden Vita tråden del 8