Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Utvecklingsamtalet för Saga gick jättebra. Skönt att höra att hon är en solstrålen och duktig på det mesta.

Vanilj, hoppas ni får mycket i ersättning

• malins79
    Ninizen skrev 2008-05-14 11:32:05 följande:
    www.blocket.se/vi/16032090.htm tycker ni om det här vitrinskåpet?
    Åhhh, det är ju ett sånt jag letar efter!!!

Jag hoppas det dyker upp ett sånt skåp i min närhet.
  • malins79

Glöm inte Leila kl 21.00!

God kväll på er...!

• malins79
    Smultron och glass skrev 2008-05-14 20:54:52 följande:
    Hej allihop!Jag har ett nytt inlägg i bloggen, det första på evighetersmultronochglass.blogg.seNu ska jag göra en stor kopp te så att jag inte blir så sötsugen när jag kollar på Leila, och sen ska jag läsa ikapp, i alla fall några sidor (ni skriver ju så fasligt mycket ). Så ser planerna för min kväll ut.
    Vilken fin stol!
  • malins79
    Himmelbit skrev 2008-05-14 21:03:31 följande:
    Sonen vaknade med feber så nu blir det nattning igen och hemma från förskolan imorgon! Godnatt med er!!Kram
    Hoppas natten blir lugn ändå!
  • malins79
    Ester W skrev 2008-05-14 21:18:45 följande:
    Vilken härlig tråd ni har!Jag har just köpt ett gammalt hus som jag har tänkt att inreda med mycket vitt, så jag hoppas att det är ok att jag kikar in till er för tips?
    Välkommen hit!
  • malins79
    Kaktus76 skrev 2008-05-14 21:56:51 följande:
    HJÄLP!!!  Hur tycker ni att jag ska ha det? Era åsikter tas tacksamt emot.Bara kappa? Kappa+längder? Eller bara längder?Till hö om detta fönster finns ett litet fönster(på andra väggen) där har jag bara kappa. men hur ska jag ha det i det stora fönstret??OBS!!!  Ej piffat klart,en lampa ska dit också. Sen får ni gärna tipsa om vad som ev ska hänga i fönstret? Vad har ni (om ni har nåt) i ett barn fönster?
    Jag tycker det var fint med kappa+längder.
    Är längderna färdigaköpta eller har du sytt dem själv?
  • malins79
    umbro skrev 2008-05-14 23:42:03 följande:
    Kika in på mina nuvarande projekt om ni vill, mina målar projekt som det känns nu så känns det som att jag ALDRIG ska bli klar.VÄLKOMMNA INljuslyktanssken.blogspot.com/
    Ser ut som om det kommer att bli jättefint.

Vilka söta bilsparbössor du har köpt till sönerna.

Wow, sex söner då har du fullt upp, tycker jag har mycket med två barn.
  • malins79

God morgon Lina!

Vad ska du hitta på idag?

Sälv ska jag dammsuga lite, troligtvis gå på småbarnsmusik med barnen (Saga är ledig från dagis idag)
    Vädret ser helt ok så vi kan vara ute i trädgården också, det är skönt.

Svar på tråden Vita tråden del 8