Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vita tråden del 8

Kajsa 77 skrev 2008-06-02 17:31:23 följande:
    Hemma en liiiiten stund men ska tillbaka till sjukhuset igen. Lillan blev inlagd eftersom det tog hårdare på henne än det skulle. De fick söva ner henne igen efter operationen för att hon var så orolig och hade så ont. Nu har hon ägnat eftermiddagen till att kräkas och gråta. Så det är ett vrak till mamma som skriver dessa rader./K
    Usch lider med lilltjejen och er!!!  Hoppas att hon snart mår bättre! Energi och styrkekramar till er!!!
  • Kaktus76

Hej tjejer!!!

Vad ni skriver,inte en susning att jag kan läsa ikapp. Hoppas att ni alla har det bra!

Slänger in en fråga som INTE har med inredning att göra: Vet ni om man kan vara illamående i slutet av graviditeten? Hör det liksom ihop? Har kräkts inatt och mår allmänt illa nu??

• Kaktus76
    lillafruluva skrev 2008-06-04 11:42:00 följande:
    Idag har jag varit på inskrivning, kul!Hon började redan prata om framtida ev. sjukskrivning då jag var sjukskriven för foglossning, ljumskbråck, propp i benet förra graviditeten. Kändes lite konstigt eftersom det funkar att jobba nu, jag har stödbälte på mig. Men eftersom ryggen inte är återställd sen sist så är väl risken stor att foglossningen kommer tillbaka, någon som vet???
    Skoj!! Det känns som mer "på riktigt" när man varit på inskrivning. Är inte så hemma på foglossning,men har hört(tror jag) att om man hft det förut så är det inte säkert att man får det nästa gång bara för att man har haft det. Och samtidigt så blir ju bäckenet mera uppluckrat för varje graviditet.

Mår du bra annars?
  • Kaktus76
    13 år emellan skrev 2008-06-04 12:40:31 följande:
    Lillafru:Grattis!Jo, tyvärr kommer foglossningen tillbaka. Ibland värre än första gången.Kaktus:Ganska vanligt har jag hört. Men, tycker ändå att du ska prata med bvc.Malins:Vet ju inte ens vad det är för jobb? Men det kan vara värt att diskutera 75%. Du kan nog inte kräva det...men förhoppningsvis tycker dom att du är en toppentjej som fixar samma jobb på mindre tid
    Tack för ditt svar. Lydig som jag är ...... så ringde jag till mödravården. Där sa dom att endel kan få illamående i slutet av grav och en del har det i början. Så det är bara att stå ut! TACK iaf!!
  • Kaktus76
    mimmamum skrev 2008-06-05 14:24:57 följande:
    VI ÄR MED HUS! Vågar knappt tro att det är sant!
    GRATTIS,GRATTIS. Skojigt,något att se framemot och längta till. När blir det flytt då?
    Vi längtar efter att se bilder
  • Kaktus76
    Köksklockan med hylla under.

Slänger in en bild på vår nyköpta köksklocka och önskar samtidigt er alla en trevlig helg!
    Här ska nu dammsugas in vi åker bort till kompisar på middag. Må så gott.
  • Kaktus76

Någon som vet om det finns bruna sängkläder i Moln-serien? har det rosa men skulle ev vilja ha ett till. Isf vart beställer man det,här där jag bor fanns inte brunt iaf!!

• Kaktus76
    malins79 skrev 2008-06-07 14:02:32 följande:
    Gud vad varmt det är ut, 30grader!Jag lånade svärföräldrarnas BMW cab när jag var ute och handlade innan, jag fick nästan solsting.Kaktus fin klocka!
    Tack!!  Här är det inte så varmt idag,men fullt tillräckligt ändå
Svar på tråden Vita tråden del 8