Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita tråden del 8

Juliah- Jo, illmåendet har i stort sett gått över och tröttheten vet jag inte om det beror på jobbet eller Lilla fyran Jag ser fram emot det hela iallafall

• lillafruluva

Juliah-Planera och planera, jag letar efter en ny och smidigare vagn.
    Sen kan vi vara hemma båda två hela nästa sommar och det ska bli jätteskönt! Blir antagligen ett par veckor i Malmö och Köpenhamn, har redan börjat spara pengar

• lillafruluva
    juliah skrev 2008-06-17 07:41:49 följande:
    Urban jungel är den bästa vagnen jag kört *tipselitipsar*Låter som en mysig sommar! Vilka butiker har du spetsat in dig på i Danmark?
    Ok, är tacksam för tips!
    Ja du, jag har någon Köpenhamnsguide för shopping, annars tänkte jag höra med er som strosat runt dör om ni kunde tipsa mig om pärlorna!
  • lillafruluva

Hehe, tänk på att det är nästa sommar vi pratar om! Så jobbigt när man gör så och ångrar sig sen!

Förresten, står er brevlåda ute vid vägen?? Skulle kunna lägga din tygbit där då när vi åker förbi isåfall

• lillafruluva
    juliah skrev 2008-06-17 07:57:34 följande:
    lillafruluva, jahaaa nästa sommar, då är jag med på noterna!Ja brevlådan är ligger ute vid vägen, den är röd och ful, svår att missa Vår brevlåda har blivit saboterad, jag skulle så gärna vilja ha lådan vid vårt hus men det går nog inte Posten med på...Tjock kulan, jodå, jag förstår precis hur du menar! Kan ni inte ha målade väggar?
    Då ska jag försöka komma ihåg att ta med mig det vackra tyget och lägga i den fula lådan
    Det blir inte mycket shopping längre, när jag väl är ledig så är vi ute vid torpet och dt blir en sväng in till Nynäs på sin höjd!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-06-17 08:06:41 följande:
    Kan inte jag få bjuda dig på en glass nere i hamnen, som tack för tyget? Eller fika här.Jag kan i princip närsom.
    Ja, inte mig emot. Vi åker till torpet på torsdag och stannar till på söndag och det är väl bara fredag vi har försökt planera för någonting
  • lillafruluva

Jag vill måla om i vardagsrummet, den färgen vi har nu känns så intetsägande på något sätt, gråvit i en tråkig färg!
    Frågan är vi vi ska ha vit eller någon ljus ljus färgskiftning..

• lillafruluva
    FruPuffen skrev 2008-06-17 08:48:02 följande:
    God morgon!Julia: Vilket jättefint skåp du gör! Så gulligt med tapeten inuti!
    Lillafru: Har ni några andra färger i rummet? I så fall tycker jag att du ska ta vit vägg. Jag tycker om att lugna rummet så mycket som möjligt. Om du har mycket vitt i övrigt, kör på ljus färg. Men du kan ju ta vit vägg också även om du har mycket vitt, det beror ju på hur stark "vit-upplevelse" du vill ha !
    Vi har vita möbler i övrigt, men jag vet inte vad det är som gör att det känns så tråkigt i rummet!!
  • lillafruluva

Vi ska byta sovrum allihop här hemma, vi behöver ju inte ett stort sovrum eftersom vi bara sover där. Så sonen tar dotterns, dottern tar vårt och vi tar sonens Jag vill helst göra allt nu på en gång, men det är nog lite överkurs att fixa allt själv just nu!

Ja, får köpa en vit färg som är snygg till väggarna i vardagsrummet!

Är också sugen på en beställning!

Svar på tråden Vita tråden del 8