Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Har haft besök idag av min lilla dotters dagiskompis och hans mamma. De är så tighta de små söta! Kompisen är kille, men det verkar kvitta dom helt. De spelar ändå bara boll ihop.
    Nu till saken: När vi suttit och pratat i ett par timmar så upptäcker vi att vi båda känner Himmelbit. De är gamla klasskompisar. Kul! Världen är liten! Och så undrade ju hon hur jag kände Himmelbit, - Kan det vara genom Vita tråden på FL eller? säger hon!! Hur kunde hon ana det? Måste varit pga allt vitt här hemma!

Vet att hon smygläser lite här i tråden ibland och ifall du läser detta! *vink vink*

• Kajsa 77

kickan08 - Svart golv är det sämsta om man inte älskar att skura! ALLT syns på det svarta. Och särskilt upp till två år efter att man byggt, då syns allt byggdamm som man tror att man aldrig ska bli av med! Men det är snyggt!
    Beige och ljusgrått klinkers är det bästa ur smutssynpunkt tycker jag.

tycker dina val för övrigt låter jättebra! Tror absolut att du ska satsa på rutigt golv! Skulle jag också välja idag om jag byggde!

• Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-05-23 21:01:58 följande:
    Jag har också sett det på Blocket. Jag tycker det ser fint och orginellt ut. Det enda som känns lite fel är benen, gillar inte runda "fötter" på skåp. Men det är lite svårt att avgöra på en bild. Man måste nästa se det i verkligheten.
    Ja jag tänker detsamma. gillar inte heller klotfötter. Det känns lite nittiotal. Men skåpet i övrigt känns ju väldigt unikt!
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-05-23 21:09:15 följande:
    Var skulle du ha det isåfall?
    I arbetsrummet i så fall tänkte jag. Att ha alla mina tyger och syattiraljer i.
    MiaMariah skrev 2008-05-23 21:15:41 följande:
    kickan08 skrev 2008-05-23 20:33:51 följande: Jättefint men håller med om fötterna, gillar inte heller runda. Men det är så fint att jag kanske skulle kunna ignorera de runda fossingarna
    Tror nog att jag skulle kunna leva med dom fötterna!
  • Kajsa 77
    MiaMariah skrev 2008-05-26 21:15:57 följande:
    Men fy vad fräckt! Ja, skriv i hennes blogg! Det borde fler av oss göra dessutom tycker jag.
    Ja jag ska skriva ngt, vet bara inte hur jag ska formulera mig!

Det konstiga är i sammanhanget att jag drömde detta inatt. När jag vaknade imorse så fick jag övertala mig själv att det var ju bara en dröm, jag behöver inte alls gå in på datorn och kolla. Sen när jag läser mina mail så har en tjej skrivit om dubbletten. Hur spooky är inte det då?
  • Kajsa 77

Tack Miamariah!!! Såg att du skrivit i hennes blogg!

numberone skrev 2008-05-26 21:16:24 följande:
    En del är bara FÖR tråkiga!!
    ÄR det ett sätt att försöka få fler läsare eller har hon bara dålig fantasi? Eller vet hon ens om att min finns?
Svar på tråden Vita tråden del 8