• misak

Vita tråden del 8

Kajsa 77: Så fin sovrumsbild!

• misak

Kajsa 77: Jag hade nog satsat på en sån dagbädd. Kan ju utnyttjas som läs/myshörna till vardags och sen är det ju skönt att kunna "bädda ner" gästerna ordentligt när de kommer på besök.

• misak

Grattis Numberone! Hoppas innerligt att det går bra med lilla Ellen!

• misak

Kajsa: Såå fina stolar! Du har verkligen en ängels tålamod. Kanske kan dela med dig lite, för jag ska hämta min skolbänk o stol på söndag och då lär jag behöva alla tips o råd man kan få så att det blir superbra o slitstarkt!

Tjockkulan: Var bor du? Jag tycker jag har läst citron o timjan på en skylt vid väla, men trott att det var en handelsträdgård. Men jag har alltså fel? Vad finns där?

Så var man gräsänka för en stund. Hantverkare till sambo fick rycka ut hos en kompis som behövde akuthjälp.

• misak

Så fina dynor Kajsa!

Brödboxarna gillar jag, vilken ska man då välja tro?

• misak

Godmorgon!
    Här var det också lugnt igår. Var en sväng på koloniområdet här bredvid och dansade runt stången. Därefter blev det fika på nya uteplatsen o sen sill o potatis. Mysigt!
    Sen skulle givetvis karlarna se på fotboll....

Jag frågade om den där julboken i ett annat inlägg. Är det någon som beställt den? Jag har inte någon erfarenhet av sådana böcker, är de bra?

• misak
    Ninizen skrev 2008-06-20 22:39:28 följande:
    Hej hopp!Hoppas alla haft en underbar dag, trots sjuka barn och "hemmafirande". Själv är jag och lilla T nyss hemkommen från firandet hos vänner. Sambon fick faktiskt stanna kvar och fortsätta festa. Snäll jag är va? Lite trött efter att ha jobbat halva dagen cokså idag, det slapp jag inte undan tyvärr.Nu ska jag ta och måla lite på leksakskistan. Har börjat måla med en ny färg. Nordjsövit heter den och är lite mjukare i tonen än Fluggers råvita. Känns bra faktiskt. Bilder kommer senare.Kram Nina
    Spännande att se den färgen från Nordsjö! Det blir nämligen där jag ska köpa färg till mina projekt, eftersom vi har kontakter där.
Svar på tråden Vita tråden del 8