Vita tråden del 8
Malins: Behöver du fråga det i tråden vit tycker jag
Vanilj; Vad anv du för klister, jag ska klä insidan av skänken med en bit tapet som jag har här hemma men vilket klister fäster på trä och tapet
Malins: Behöver du fråga det i tråden vit tycker jag
Vanilj; Vad anv du för klister, jag ska klä insidan av skänken med en bit tapet som jag har här hemma men vilket klister fäster på trä och tapet
Bea:Tack så mycket, ja det var lite jobb med förarbetet men sen var det lätt.
Himmelbit: Åh så fint, ibland lönar det sig att "tjata" blir så fint ju med vit fog och vilket tak.
Vanilj o malins:Tack för hjälpen då blir det att köpa tapetlim
Kajsa: Åh vad skönt för henne, underbart att det gav så snabb effekt
Tack allihop för era söta kommentarer om kakeln
Kajsa: Natti
Himmelbit: Underbart att läsa, blir helt lycklig av det du skriver och imponerad av din tacksamhetslista. Bara listan ger ju dig plus på karma kontot
Himmelbit: Mitt favvo uttryck är att se glaset halvfull inte halvtomt. Tycker precis som du att man så oftas ligger steget före i tanken om vad man vill i livet att man glömmer att njuta av det man har och det man lyckats prestera.
Man borde vara mer som ett barn ibland, leva här och nu och njuta av stunden. Säg t ex den vuxen som kan sitta och stirra på en myra i 30 min och vara förundrad, men barn kan
Natti natt, nu ger jag oxå upp
ha det så gott alla nattsuddare
Videli: Fönsterna är ju söta men jag tycker sovrummet ser så ljust ut redan nu att jag inte hade brytt mig om att riva. Hade hellre prioriterat dolda förvaringsutrymmena, förvaring kan man aldrig få förmycket av .
Hejsan
Tillbaka efter lite sång och bus på öppna förskolan, planen idag är att få maken till att borra i skänken för alla sladdarna till dvd och dyl så jag kan tapetsera insidan med tapet och få blivande tv skänken på plats.....
MM: Stackare vilka fötter, viket fint vardagsrum ni har.
13år: En skeppshult för 850 kr det var verkligen ett klipp, de är ju så fina och har ju superkvalitet.
Anton: Vilka fynd du gjort var ligger detta ställe frågar en okunnig skåneböna .
Misak: Wow vilken bedrift, grattis till viktnedgången.
Vanilj: Vilken otacksam liten vovve
För er som är intresserade så har jag lite nya bilder i galleriet på lite smått och gott i inredningsväg.
Anton: Min man snackade om en outlet i Göteborg som han ville till när vi ska dit i sommar. Hoppades att det var den du hade fyndat på men det är väl en sådan med bara sportkläder och annat krafs som han ska till .
Camilla R och Nattönskan, nu är ni inbjudna, sorry