-
Åh vad mycket fint du visar. Det blev super med stolarna och vilket jätte bra pris. Tvättstugan ser jätte fin utmalins79 skrev 2008-05-27 11:17:41 följande:Här kommer en stor bild. Golvet är inte nylagt utan från -70talet.
-
Måste avreagera mig lite vad det gäller FK igen. Hatar att behöva vända mig till FK för alla mina ärenden har krånglat sen dag 1.
Jag överklagade min HP och har inte fått svar fast det nu är över en månad sen. Förra veckan ringde någon där ifrån och sa att de tappat bort min akt, vilket de oxå gjorde med min första ansökan. Hörde inget mer från dem så idag ringde jag upp och då hittar de akten men säger att de inte fått in någon överklagan, grrrrrKänner att jag nästan blir galen snart!!!
-
Ha ha ja som sagt jag är toksnurrig nu för tiden och sambon är nästan aldrig hemma, bara massa jobb så enda gången vi ses är när vi sover känns det som.Busan skrev 2008-05-27 12:44:13 följande:Det hade jag missat men det tål verkligen att visas upp igen... Det är lugnt maken frågade faktiskt häromdagen om det. Kunde ha påminnt oxå vet hur det är med gravhjärna...
Vi kan ju alltid åka på visning i helgen och spana lite på både sakerna och huset he he -
Ja jag hade 326 för mig. Helt otroligt att det får vara sådär. Det jobbiga är att det hjälper ju inte att skälla för de som sitter på kundtjänst brys sig ju inte och det finns ju ingen annanstans och vända sig med den här typen av ärenden. En stackars kompis till mig har inte fått ut pengar på 2 månader för att de strulat på FK. Man borde ta all räkningar man har och skicka in till dem när de gör sådärkickan08 skrev 2008-05-27 12:53:25 följande:Anton- Strul med försäkringskassan har jag jämt när jag är i kontakt med dem. I dag när jag ringde till dem hade jag dessutom över 350 före mig i kön, grr.
-
God kväll!
Kajsa- Åh vad skönt att strejken är slut, hoppas verkligen ni får komma in på operation snart.
Peak-Känner igen det där med en gring son när man kommer hem från dagis. Sover han middag på dagis el? Anton hade oxå sin period då han va jätte grinig. Vi ändrade lite på sovtiderna o nu är det bättre.
Knyttis-Jobbigt att du fortfarande är sjuk, krya på dig! Är impad hur du kan ta hand om allt själv när din man jobbar borta. Jag håller på att bli galen av att min kommer hem runt 8-9 på kvällarna, men ahn kommer ju iaf hem.
MM-fin uteplats!
Juliah-Jag är supernöjd med Elsas hem. Jag beställde saker en söndag och hade dem hos mig på onsdagen efter.
Nu kommer jag inte ihåg mer...
-
Hej, tack för att du frågade. Jag mår mycket bättre nu. Jobbar halvtid och det fungerar bra, sjukskrivningen går ut på söndag men jag fick den förlängt. Är ju bara 5 veckor kvar till BF nu så det känns skönt :)juliah skrev 2008-05-28 19:30:53 följande:Hej Anton, hur mår du?misak, ja de är toppen. Har beställt två gånger och inte blivit besviken.
-
Snyggt! Våran bugga finns på plats i sverige nu men ute på Gräsö där svärföräldrarna har sommarställe. Funderar på att ta en liten tripp till helgen och hämta denVideli skrev 2008-05-28 19:37:06 följande:Tänkte bjuda på en bild, dock ingen inredningsbild utan bara en stylad vagn Ett litet tips till er som har en Bugga eller UJ. Ditten Datten här på FL syr dyner i supperkvalité.Jag slog till på en Marimekko
-
Så tycker jag att det måste få vara. Man kan inte svara på allt och vara med överallt hela tiden. Jag tycker bara det är jätte roligt att det är så många som skriver här och att det är så många som uppdaterar sina fina bloggar så ofta. Är ju så kul med massa inspirationKajsa 77 skrev 2008-05-28 19:37:24 följande:Åh, det stressar mig bara så enormt med denna tråden nu. Man slänger in ett inlägg och sen hinner man inte besvara kommentarerna man får. Likadant med bloggen. Man känner sig bara självisk för att man inte hinner kommentera tillbaka och man är rädd att ngn känner sig sårad för att de har kommenterat mina utan att jag kommenterar tillbaka. *svamlar*Så till er söta som svarar mig på mina OT kommetnarer: Och till alla:sorry att jag inte hinner kommentera era inköp, pyssel och sjukdomar och annat. Hoppas på förståelse. Kram!
-
Han håller på med försäljningen nu så vi får se om och när det blir sålt. Huset är från kvänum. Tjejen som äger huset jobbar på kvänum i örebro. Jag tycker oxå det är supersnyggtVideli skrev 2008-05-28 19:40:39 följande:Anton,Var det din man som sålde huset i Örebro som visades upp här i tråden? Har han någon susning vart dom har köpt sitt kök, dom som har huset? Blev helt kär i det köket!
-
Kajsa 77 skrev 2008-05-28 19:39:04 följande:Oj! Är det så nära? Tycker nyss du berättade att du var gravid! Skönt att det är bättre med dig!Ja visst går det snabbt. Fattar det knappt själv. Men nu längtar jag verkligen efter den där lilla krabaten i magenMildaMaränger skrev 2008-05-28 19:41:14 följande:vilket bf datum hade du??? *senil*
BF 13 juli. Jag är verkligen stor som ett hus nu. fattar inte hur jag ska gå ner alla kilon sen. Blir nog till att ta med barnvagnen och gå till Viktväktarna :)