Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

Kaktus76 skrev 2008-05-25 10:41:42 följande:
    Är du hemma än? Har du känt något mera eller har det varit lugnt? Tänkte gå in på din sida igår och se om någon liten tittat ut,men jag kom inte in på din sidaVilka fynd!! Skoj.Tror jag ska åka på den lokala loppisen idag och kika.

Ja det är väldigt lugnt här...förutom bebisen som är hel tokig emellanåt inte har den lugnat sig nånting på sistone som det står överallt att de ska göra när det blir så trångt... blir nog en tuffing som tar för sig rejält sen....

Nu kan du gå in på min sida, har lagt till dig!

• numberone
    Kaktus76 skrev 2008-05-25 10:50:11 följande:
    Har börjat att känna lite,lite molande värk i magen men inget mera. Tänk att få bebis idag-snacka om morsdagspresentja det brukar ju bli lite lugnare ju trängre det blir i magen,men samtidigt så tycker jag att sparkarna känns betydligt tydligare.TACK för att du släppte in mig
    Ja det hade varit en toppen present att få idag men jag tror att jag får vänta ca 2 veckor till Skrikandes När va det du var beräknad?
  • numberone
    Kaktus76 skrev 2008-05-25 10:52:58 följande:
    Numberone: Hur går det med bebisrummet då? Börjar ni att få det klart? Eller är det mycket som saknas?
    Ne det börjar bli så gott som klart.... är en lägre bokhyllevariant som skall fixas å målas bara så är det helt klart så mycket som går innan bebisen kommit....

Hittade jätte fint tyg å igår från Nyblom&Kollén (heter det så) ett med smala rosa ränder och ett med lite bredare som jag tänkte köpa sen och sy lite små saker av....
  • numberone
    Kaktus76 skrev 2008-05-25 10:55:10 följande:
    12 juni är vi beräknade till. Men har ställt in mig på att gå övertiden..... I går var bebisen 37+5, presic då föddes Albin. Så man har ju haft en lite önskan/förhoppning om att det skulle komma tidigt denna gång också,men icke då. Det är bara att väntaVarför tror du att du kommer gå över i 2 veckor? Eller intalar du dig det för att inte bli för besviken om det blir så?
    Min mamma har gått två veckor över bf med både mig och min bror å det sägs ju att man brukar vara lik sin mamma, men sen har jag inte heller känt så mycket ännu så det känns som det kommer att ta sin lilla tid... Egentligen lika bra att försöka ställa sig in på det...
  • numberone

Kaktus:

Ja visst är de söta....Fanns ju massor av saker till kaninerna. Jag höll på att bli tokig när vi var i butiken igår, så jag kommer definitivt att åka dit fler gånger!

• numberone
    Vaniljdröm skrev 2008-05-25 11:33:20 följande:
    numberoneDe senaste rönen är faktiskt att det är makens gener som bestämmer när barnet kommer! Kanske höra med svärmor?Det stämde för mig iaf!
    Ooooh det låter ju iofs bättre Hon har fått sina allt från 2 månader för tidigt till exakt bf datum....
  • numberone
    Morsan Martina skrev 2008-05-25 12:21:39 följande:
    numberone: Den butiken hade mycket fint. Vet du om dom skickar? Vill ha två lampskärmar och lite annat smått och gott!
    Ja det tror jag att hon gör... det stod i mars på hennes sida att hon snart skulle få sin webshop i bruk så det borde den ju egentligen vara nu... mejla henne å fråga!!
Svar på tråden Vita tråden del 8