• Videli

Vita tråden del 8

Camilla R skrev 2008-06-08 19:57:04 följande:
    Skall hålla ögonen öppna och kika i NVP, gissar att det kommer vara en annons där?
    Japp den ska ut veckan efter midsommar i NVP
  • Videli

Visst var det någon här inne som visade upp sin tvättstuga som hade en inbygg strykbräda i ett skåp?

Sen har jag för mig att jag sett att det finns tvättkorgar som man har i skåp, som en säck som hänger innanför en låda/skåpsdörr. Är det någon annan som sett någon sånt????

• Videli
    Himmelbit skrev 2008-06-08 20:11:36 följande:
    Jag har en sådan strykbräda men jag har aldrig visat bild på den. Kan det har varit Fluffis?
    LinaoMatilda skrev 2008-06-08 20:12:14 följande:
    Fluffiga har en sådan strykbräda, och Julia tror jag. Vi hade en sådan hemma hos mina föräldrar. Jättepraktiskt!
    Men vart hittar man en sån? På IKEA?
  • Videli

Jaaaa jag hittade en på IKEA, coolt måste jag kolla in mer

• Videli
    Mufflon skrev 2008-06-08 20:37:32 följande:
    Slänger in en liten fråga om nån vet var man kan köpa en ganska stor zinkvattenkanna på nätet?
    Näää men jag såg en jättefin på Plantagen idag...
  • Videli
    JeaJea skrev 2008-06-08 23:03:34 följande:
    man får nog inte svara på sådana frågor här men om det är aktuellt så meddelar jag på vår maillista
    Hemlis

Maillista, vad är det förnått? den måste jag missat
  • Videli

Föresten, fick bilderna av mäklaren nu ikväll. Blev lite missnöjd med vardagsrummet, golven ser guuuula ut
    Usch vad göra nu??? vet inte om jag orkar fota igen. Skulle ni ha gjort det?

• Videli

Hej allihopa föresten,,,

Jaaa jag orkar inte bry mig om dom gula golven, hittar bara fel när jag tittar på bilderna. Så jag har försökt att lägga ner det där nu. Fast det är svårt

Anton,

Förövrig är bilderna jättebra, hon hade ju ett grymt vidvinkelobjektiv som jag aldrig ska få...

MM,

Vågar inte lägga ut någon länk, för då blir jag anmäld

Svar på tråden Vita tråden del 8