Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Malins: förra sommaren var Matilda 3 och Emil dryga 1. För mig kändes det som semester att få åka och jobba ibland. På jobbet fick jag ju faktiskt sitta på toa själv t.o.m. Men iår är det helt annorlunda. Jag kan pyssla med mitt och barnen leker med sitt, de nöjer sig med att jag ger lite fart när de gungar och små utflykter ibland. Kram

• LinaoMatilda

Hej i tråden!

Nu har jag läst ikapp.

MiaM: Fina bilder!

MildaM: Ditt badrum är härligt piffat!

Kajsa: Låter fint med gråa markiser!

Nattönskan: Här är vår, då, 3,5 åring som hjälper till

Och så har jag glömt resten

• LinaoMatilda

Kaktus, jag får inte fram någon bild.

PD77: Inte kul med grav.diabetes. Du får tänka att det inte är sååå långt kvar.

Malins: Jag stryker bara det absolut nödvändigaste, tycker det är så tråkigt att stryka.

• LinaoMatilda

Jag har sått sallad, rädisor, morötter och lök i helgen. Ska köpa lite plantor på torget på fredag. Hoppas det blir varmare tills dess.

Pofsan: Väldigt fint att titta på, men skulle inte vilja bo så.

Julia: Något enstaka fynd kanske får följa med hem iaf? Om det är riktigt fiint

• LinaoMatilda

Jippi! Jag har 11 som har mig på sin bloggkoll! Tänk; 11 personer som vill veta när jag gör mitt inlägg Kanske låter fjantigt för er som har så många fler, men jag försöker att inte jämföra mig med er

• LinaoMatilda
    PD77 skrev 2008-05-14 09:48:09 följande:
    Hur kollar du det, förresten? Hur många som har dig på bloggkoll? Jag vill också veta om någon har mig.
    Visst är det kul

Du går in på bloggkoll och så på topplistan, välj där kategorin inredning och så är det bara att bläddra
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-05-14 10:45:39 följande:
    Jag vill också ha mina pengar, helst nu! 488 tusen pix är min blogg värd
    Inte illa! Tänk vad mycket fint vi kunde shoppa

Jag har ett nytt inlägg i min blogg, måste ju öka värdet på den hihi
Svar på tråden Vita tråden del 8