Inlägg från: Tjock kulan |Visa alla inlägg
  • Tjock kulan

Vita tråden del 8

Juliah: Vilket vackert kalasord dukat med läckerheter i trädgården.

• Tjock kulan

Halloj

Mia: Där är du ju, var har du hållt hus har saknat dig i tråden, är det trädgården som håller dig ifrån oss vita hemmare

Kaktus: Grattis till lilla Alma

Vanilj: Fina skaer från Elsa men medt kär är jag i HD lampan den är peeeeeerfekt designad.

Liindaa: Välkommen

• Tjock kulan

Mia: *kramar om* hoppas inte beskedet har med dig och dina närmsta att göra.

• Tjock kulan

Nu ger jag upp tjejer ska lägga mig tidigare idag så jag är utvilad till pop rean imorgon

• Tjock kulan

Mm: Jag ska till lödde med en tjejkompis sen ev väla på vägen hem, beror på om jag fått tag i det jag vill ha Räcka ut tungan. Själv då? såg att du frågat lite i pop trådenFlört.

• Tjock kulan

MM: Du talar som en sann pop fanatiker , kullagatan e trevligare än väla men jag orkar inte trixa runt med bilen i city och väla blir på vägen hem till mig nu när jag flyttat. Ta på de snabba skorna och vässa armbågarna inför morgon dagen . Ett tips är att plocka ner en flaska vatten o frukt i väskan speciellt du som är gravid. Stod själv och fick blodsockerfall på förra sommarrean i den lååååånga kön . Förväntar mig en rapport efter morgondagens shopping, lycka till

Natti natt

• Tjock kulan

Godmorgon
    Sovmorgon är ett ord som Alice inte förstått charmen med 05.30 idag 05.20 igår och dagen innan....Jag är liiiite trött men å andra sidan så får man ju himmla mycket gjort om dagarna när man tvingas upp i denna okristliga tid.

Ninizen: Har en kompis som jobbar på pop och enl henne så är rea dagarna de roligaste dagarna att jobba på . Själv blev jag totalt lamslagen då jag som höggravid gick på min första poprea och såg mammor som sprang fram till dörren med bebiskyddet svängande på armen samtidigt som vakten cirkulerade utanför butiken. Ja vad gör inte en pop rea med dessa galenpannor till mammor .¨... Efter tre reor är jag såpass "rutinerad" att jag tar med mig vatten i väskan för att orka med den långa kön utan att svimma .

Juliah: Mysigt med loppis, ska lakanet bli en gardin?

• Tjock kulan

MM: Ha ha det har jag med drömmt om , låter som en bra dag du planerat för.

Ha det så bra idag allihop

• Tjock kulan

Hejsan
    Är helt slut efter pop rean (som precis som många andra spräckte min budget ). Köpte hur mycket br basplagg som kan matchas i det oändliga samt praktiska saker som vindflece jacka skaljacka och byxa.

Mia: usch vad trist hoppas inte din nacke har blivit alvarligt skadad.

Bea: Väntar spänt på det färdiga resultatet, kommer bli hur bra som helst tror jag.

Malin: Tycker du ska ge skammbudet och invänta svaret om det inte tas väl emot så gå upp lite i pris sådana skåp brukar jui gå från 500 till 800 i mina hemtrakter

maria V: var det du som satte panelskiva i badrummet?

Nu ska jag visa maken pop fynden

• Tjock kulan

Mm: Ja jag är barnsligt förtjust i de klassiska basplaggen så nu när de reades ut så passade jag på att köpa tröjor och lånkisar i alla tre färgerna Basen ska ju göras av ekobomull framöver så det var därför den reades nu enl min vännina som jobbar där.  Det jag blev less på var att jag inte fick någon pyjamas eller jeans snickisar med mig hem. Men det blir nog en repa på kullagatan för att se om de har Alice storlekar där. Om tre veckor ca så kommer de ju rea sommarkläderna....och då tror jag att en klänning eller två slinker ner i en påse med hem .

Videli: Fy vad läskigt hoppas han återhämtar sig snabbt

Svar på tråden Vita tråden del 8