Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

Tjock kulan - denna är ju eg för bord men vi ställer den på golvet iaf. Den verkar vara fr Elgiganten säger maken som precis kom hem.

• MiaMariah

Mimma - men gud vad roligt, stort GRATTIS! Som du längtat, förstår att det måste kännas helt underbart! Vet du när det är dags att få nyckeln?

• MiaMariah

Lina - såg din present, härligt när vännen träffade så rätt iom duken!

• MiaMariah

Vill ni smaka lite hemmagjord rabarberkräm?

http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phpnxr2te.jpg

• MiaMariah

Vanilj, Anton o MariaV - tack!

Truffles - *rodnar* tack snälla du!

Anton - härliga sängkläder!

Tjock kulan - verkligen jättefint!

Vanilj - jag köpte min från www.hemmetsallarum.se - funkade fint med frakt och bra service. Annars är det med största sannolikhet en HD på Fridas men hon skriver sällan ut märkena.

malins - söt vagga, jag hade målat den vit! Och stolarna, om du orkar och ids så varför inte?

Himmelbit - kanonfint!

• MiaMariah

För er som inte sett vårt kök så kan ni se det i min blogg för tillfället *raggar läsare* Skrattande

• MiaMariah
    Kajsa 77 skrev 2008-06-05 21:49:50 följande:
    Hon är en tuffing och beklagar sig inte alls! Hon tar inte ens smärtstillande som läkaren ordinerade. Och operationen har redan gett utdelning. Hon sover så himla gott nu på nätterna. Hon ligger i samma ställning som hon somnat i flera timmar och far inte omkring och kämpar efter luft alls. Hon ser så tillfreds ut och det är en sån lättnad för oss! Underbart!
    Kajsa 77 skrev 2008-06-05 21:54:58 följande:
    Ja det är helt otroligt! HOn har fått en annorlunda röst också, hon låter så himla söt! Språket har utvecklats enormt på bara ett par dagar. Hon pratar rent och klart och inte allså sådär grötigt som hon gjort tidigare!
    Gud vad skönt! Och vilken tapper tjej!
  • MiaMariah
    Himmelbit skrev 2008-06-05 22:00:19 följande:
    Måste bara få berätta att jag är sååå glad och lycklig idag!! - Min systerdotter fyller 9 år idag - GRATTIS!- Sonens nya sulky kom hem idag. Skönt med en smidigare vagn när man ska packa in i bilen!- Senaste numret av Lantliv gjorde mig glad!- Skattepengarna har kommit.- Vi har vit fog i badrummet - Väggarna uppe är i princip färdigmålade och tapeterna kommer förmodligen på plats imorgon.- Jag har shoppat en massa fina saker idag! *nöjd*BÄST AV ALLT! Min systerson Calle är den tuffaste lille kille som finns. "Normalt sett" blir en människa väldigt medtagen efter två behandlingar med cellgifter. Calle spelar fotboll, springer runt i trädgården och säger "Osis" när han får en infektion eller behöver åka in för att få nytt blod. Calle, som för ett par månader sedan hade hela kroppen full med cancer, har inte EN ENDA cancercell kvar i hela kroppen redan efter första behandlingskuren! Måste ju dela med mig av min lycka ju!!
    Vilken lycka att cancern är borta!
Svar på tråden Vita tråden del 8