Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Har inte haft möjlighet att vara aktiv här på hela veckan, de flesta vet varför...

Försökte läsa ikapp litegrann i alla fall och måste säga:
    * GRATTIS MIMMAMUM!!! Äntligen!!!

* Himmelbit, vi har vit fog och det har vi haft i 3,5 år och det ser hur bra ut som helst fortfarande.

* Tjock kulan, vad fint det blev med lite vit kakelfärg!!

* Grattis Videli till huset! Skönt att ni äntligen fått ert drömhus!

• Kajsa 77
    MiaMariah skrev 2008-06-05 21:46:42 följande:
    Kajsa - hur är det med lillan?
    Hon är en tuffing och beklagar sig inte alls! Hon tar inte ens smärtstillande som läkaren ordinerade. Och operationen har redan gett utdelning. Hon sover så himla gott nu på nätterna. Hon ligger i samma ställning som hon somnat i flera timmar och far inte omkring och kämpar efter luft alls. Hon ser så tillfreds ut och det är en sån lättnad för oss! Underbart!
  • Kajsa 77
    Anton2005 skrev 2008-06-05 21:52:23 följande:
    Å va skönt att allt gått bra och att hon redan mår bättre.
    Ja det är helt otroligt! HOn har fått en annorlunda röst också, hon låter så himla söt! Språket har utvecklats enormt på bara ett par dagar. Hon pratar rent och klart och inte allså sådär grötigt som hon gjort tidigare!
  • Kajsa 77
    MiaMariah skrev 2008-06-05 21:56:11 följande:
    Gud vad skönt! Och vilken tapper tjej!
    Videli skrev 2008-06-05 21:57:52 följande:
    Kajsa,ååå vad skönt för henne och för er...
    Ja nu är det över! Känns som en otrolig befrielse! Efter så långt lidande och nu är det historia!
  • Kajsa 77
    Himmelbit skrev 2008-06-05 22:00:19 följande:
    Måste bara få berätta att jag är sååå glad och lycklig idag!! - Min systerdotter fyller 9 år idag - GRATTIS!- Sonens nya sulky kom hem idag. Skönt med en smidigare vagn när man ska packa in i bilen!- Senaste numret av Lantliv gjorde mig glad!- Skattepengarna har kommit.- Vi har vit fog i badrummet - Väggarna uppe är i princip färdigmålade och tapeterna kommer förmodligen på plats imorgon.- Jag har shoppat en massa fina saker idag! *nöjd*BÄST AV ALLT! Min systerson Calle är den tuffaste lille kille som finns. "Normalt sett" blir en människa väldigt medtagen efter två behandlingar med cellgifter. Calle spelar fotboll, springer runt i trädgården och säger "Osis" när han får en infektion eller behöver åka in för att få nytt blod. Calle, som för ett par månader sedan hade hela kroppen full med cancer, har inte EN ENDA cancercell kvar i hela kroppen redan efter första behandlingskuren! Måste ju dela med mig av min lycka ju!!
    Härligt att ha så mkt att glädjas över!

Har återigen lärt mig att när det råder sjukdomar i familjen så önskar man bara EN sak. Och när det uppfylls så känner man att man inte behöver en pryl i världen!
    Underbart att Calle mår så bra!
  • Kajsa 77
    Himmelbit skrev 2008-06-05 22:02:59 följande:
    Åhh vad roligt att höra!! Lilla pluttan! Tänk att detta har påverkat hennes språk t.o.m... Kan tänka mig att ni är lättade nu och känner att det var värt allt! KRAM
    Kram tillbaka!

Nu ska vi se ett par avsnitt av desperate hsewifes ikväll igen. Vi har alla tre säsonger på DVD. Har inte sett ett enda avsnitt tidigare, men det är ju hur underhållande sm helst!!! Kollar två avsnitt varje kväll nu, ser inget annat på tv längre...
  • Kajsa 77
    MariaV skrev 2008-06-05 22:04:52 följande:
    Himmelbit - Jag förstår att du är alldeles lycklig! Jag blir också lycklig bara av att läsa ditt inlägg.Kajsa - Gud vad skönt för er. Jag har läst lite om din dotter och hennes operation. Vilken lättnad det måste vara.
    Kul att du är tillbaka! Det var länge sen man såg till dig! Hoppas allt är bra!
Svar på tråden Vita tråden del 8