Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit
    Kajsa 77 skrev 2008-06-30 22:00:23 följande:
    Tror att FruPuffen hade baciller med sig. Tror att jag blivit smittad! Nu börjar det likna något! Behandlingar som mutor för arbete. Vd har du att kontra med Himmelbit?
    Nej vad trist!! Hoppas att det ger med sig.

Kontra?! Nej, jag ligger redan på massagebänken och har nyss avslutat en ansiktsbehandling
  • Himmelbit
    lasseliten skrev 2008-07-01 20:03:54 följande:
    hej Himmelbit! Skicka genast hit lite jordgubbar! *kommer på att du är "skyldig" mig lite efterrätt*
    Självklart!! Klart jag bjuder igen. Men ville du inte ha glass till?
  • Himmelbit
    Malins - Är de proffsiga så ser de bortom din nervositet. En sak som man kanske inte tänker på är allt som sker "utanför" intervjun. Hur bemöter man i receptionen, vad säger man efter intervjun (vanlig taktik för rekryterare att pejla av en person innan och efter intervjun).

Mimmi - Nyfiken på bild!!! Vi kan byta - jag får badrumsbild av dig så får du av mig! Så kan du tycka till om färgen på skåpen .

Videli - Köööp! Den var hur fin som helst!!
  • Himmelbit
    malins79 skrev 2008-07-01 19:37:40 följande:
    Skulle detta skåp blir fint i vitt, eller är det för mycket krussiduller på dörrarna?
    Du kommer säkert inte ens tänka på "krusidullerna" när skåpet är vitt. På sådana skåp brukar de dessutom ligga ovanpå så det kanske t.o.m. går att få loss dem. Eftersom du ändå ska måla så gör det ju inget om det blir märken.
  • Himmelbit
    happy73 skrev 2008-07-01 20:12:19 följande:
    Hej undrar vart man köper kanin tavlorna.
    Antar att du menar Maileg´s The Carrot story till exempel. Jag har tyvärr ingen aning, men sök på återförsäljare av Maileg eller kolla med någon av "kaninälskarna" här i tråden?
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-07-01 20:27:25 följande:
    Himmelbit: Jag kan tycka till om skåpen! Jag vill se bild!
    Jaaa! Tack! Jag är jättevelig..... Lägger in dem i bloggen om en stund - säger till!
  • Himmelbit
    Videli skrev 2008-07-01 20:38:10 följande:
    Någon som kan tipsa om vita gardiner, typ linne...Har inte råd att köpa Himla till alla fönter, så jag tänkte att jag skulle börja med billigare varianter, sen byta ut dom en efter en...Typ ellos eller Laredoute..???
    Om det är hissgardiner du vill ha, så finns ju vita på Hemtex. Passa på nu när det är 50% - man vet aldrig när de har rea igen... . Om du (eller ngn du känner) är Clubmedlem så får du ytterligare 10% rabatt på rean. Gäller till 20/7, tror jag att det var.
Svar på tråden Vita tråden del 8