Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76
    numberone skrev 2008-07-04 21:38:01 följande:
    Hej!!Nu är vi ÄNTLIGEN hemma med lillsnoffsan..... Resultatet på hennes magnetröntgen visade lindriga tecken på att hon varit med om en mycket tuff förlossning. Vad det innebär för framtiden vet ännu ingen utan tiden får visa det. Hon kan växa ifrån allt men vara lite efter i svängarna men det kommer vi jobba med jätte mycket och blir det nån skada så kommer den att vara lindrig som vi förstått det. Vi är så lyckliga!!!!Här är vår prinsessa Ellen så länge till orken kommit för att blogga om förlossning osv.
    Åh så fin hon är. Blev så glad nu när jag loggade in här och ser att allt verkar ha gott bra. Kan man få en bättre start på lördagen........nja....tveksamt!!

Ta hand om er nu och må så gott. Kram,kram!!
  • Kaktus76
    Bea: Usch vilken läskig karl. Tro vad han har för mening med att göra så...skulle vara intrressant att veta??!! och sen att utesluta er till glöggkvällen utan anledning. Verkligen en märklig person!!!

Tycker du/ni ska fråga han när hans fru står bredvid,skulle vara skoj att höra vad han säger och kul att se att hur han reagerar. Fast hon kanske är likadan?!

Våran granne har blottat sig i sitt köksfönster 2 ggr sen vi flyttade hit. En gång när mina arb.kompisar va här och en gång när Albin var liten och jag stod och gjorde välling. Vad man nu får ut av det. Summa sumarum= Konstiga människor verkar det finnas lite överallt     (tur att man är så "normal" själv då)
  • Kaktus76
    Meli skrev 2008-07-05 13:57:28 följande:
    Nu har jag äntligen skapat en blogg, den heter Hem i Vitt.Sen är jag äntligen klar med mina sängbord. Allt tar så himla lång tid när man har tre yrväder här på dagarna, och på kvällen är man ju sååå trött OCh så är det ju så fint väder här
    Undrar hur du har fått till din överskrift i din blogg. Alltså namnet på bloggen och ramen runt om??
  • Kaktus76
    Vaniljdröm skrev 2008-07-06 18:45:22 följande:
    Får jag lov att böla lite?Jag steg upp tidigt imorse och har precis lagt sista handen vid målningen av trappan.Förmanat fyraåring att absolut inte röra den åtminstone tusen ggr. Två sekunders ouppmärksamhet och ungen är borta!!!Hittar honom på ovanvåningen. Ett litet fotsteg på varje trappsteg. En ovanvoning full med färg av händer och fötter. Och en morgondag av slipning, spackling av trappan. I bästa fall. Om färgen har torkat.*gråter*
    Det är inte sant!!!!!!! Lider med dig,hemska tanke att han hunnit så långt upp. Dom hinner så mycket på 2 sekunder dom små liven.........
  • Kaktus76
    Beatrize74 skrev 2008-07-06 17:57:13 följande:
    Åhhhh....elen är dragen Diskmaskinen på plats. Hela det gamla köket bortrivet. Kaklet uppet. (Maken fogar nu). Jag har röjt i arbetsrummet och sytt vimplar och påslakan och kuddar och påsar och...och lyssnat på "Svindlande höjder" samtidigt. Härligt! Vi har fått så mycket gjort...nu ska maken bara foga klart, sedan ska han också hoppa in i duschen och sedan ska vi iväg och äta middag hos svärisarna som tagit hand om barnen idag. LYCKLIG!
    Vad duktiga ni har varit. Härligt att ha hunnit så mycket. Förstår att du är lycklig och det är vi med. För när ni hunnit med så mycket så innebär det att vi snart får se bilder på det färdiga resultatet
Svar på tråden Vita tråden del 8