Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-06-30 21:11:11 följande:
    Knyttis: Javisst var det mysigt! Tror att många trodde jag skulle ha den mesta muminstämman och belv förvånade över att det var du istället Det var jättetrevligt att träffa dig.

Nu tyckte jag vi pratade ganska lika du och jag allt! Läste om 10kg bagageövervikten, hur mkt fick du betala? *nyfiken* Jag berättade ju att vi nästan har det som regel när vi kommer hem från Finlandsbesök!

Himmelbit - Jag hade faktiskt skänkt och säkert slängt en del också. Har även vi rensat nu när vi flyttade. Är lite trött på Tradera... Men är det ngt du vet att du kan få lite mer kosing för är de ju helt klart värt ansträngningen! Ska kolla bloggen bums!

Malins - Missade när du gick, skickar en kram nu istället!

• knyttis

Nu kan jag ju inte delta om nästa gång blir i september men tycker att ni är på ett bra spår! Pyssel...shopping..övernattning och umgänge! Känner som dig mimmi att jag inte var direkt social i shoppingstunden.

• knyttis
    LinaoMatilda skrev 2008-06-30 21:45:45 följande:
    Ja det kanske vi gjorde Jag tycker min dialekt har ändrats så mycket sen jag bodde i Sverige bara Jag betalade 400kr för den, synd att jag inte tänkte på att ta en del i handbagage. Man får ju ha 8kg handbagage och då hade de säkert inte bötat för 2kg övervikt.
    De stämmer ju men de ju så lätt att vara efterklok. Onödig utgift men ej så farligt som man kunde trott. Vet du jag tänker ej mera på hur jag pratar jag bara pratar på
  • knyttis

Godmorgon!

Dagens program: Ta de lugnt, samla krafter ev plocka upp lite lådor. Solen skiner så vi kommer nog vara ute i trädgården.

Grattis Anton! Hoppas de går bra idag nu så du får snussa bebis snart!

Malins - Lycka till på intervjun!

• knyttis
    numberone skrev 2008-07-04 21:38:01 följande:
    Hej!!Nu är vi ÄNTLIGEN hemma med lillsnoffsan..... Resultatet på hennes magnetröntgen visade lindriga tecken på att hon varit med om en mycket tuff förlossning. Vad det innebär för framtiden vet ännu ingen utan tiden får visa det. Hon kan växa ifrån allt men vara lite efter i svängarna men det kommer vi jobba med jätte mycket och blir det nån skada så kommer den att vara lindrig som vi förstått det. Vi är så lyckliga!!!!Här är vår prinsessa Ellen så länge till orken kommit för att blogga om förlossning osv.
    Stort grattis till dig! Vad skönt att det verkar ordna sig nu! Känner med er och har tänkt på er, önskar er all lycka till! Hon är supersöt er lilla Ellen!

Mysigt skrivet Bea!
  • knyttis
    Kajsa 77 skrev 2008-07-04 22:34:46 följande:
    Är så glad ikväll! Min golfsatsning har redan gett resultat. Sänkte mig ordentligt i handikapp idag. Har aldrig varit i närheten av så bra spel tidigare. Bara en liten parentes...Men ville ändå dela med mig av min lilla glädje. Imorgon ska vi ha kalas här hemma. Min äldsta dotter fyller 7 och jag fyller 21. Eller var det 31? Minns inte så noga... Fast vi fyller inte förrän på torsdag, men för att få ihop släkten så fick det bli imorgon. Så här blir det matlagning och bakning för hela slanten imorgon. Har skickat iväg en stor beställning på lite nya tyger till stoff och stil idag också. Det ska bli fler kuddar Eller vimplar kanske. Tänkte ge mig på att sy påslakan och örngott också.
    Grattis till golfresultaten, förstår tyvärr 0-nada när det gäller handikapp osv. Vad roligt att du är glad ocn nöjd! Även stort grattis i förskott till er båda!
  • knyttis
    Kajsa 77 skrev 2008-07-04 22:59:29 följande:
    Alltså Stoff och stil är ju roliga! Innan man klickar iväg beställningen så står det leveranstid ca 7 dagar. Sen när man får bekräftelsen så står det 12-14 dagar! *suck* JAg som var sysugen!
    Samma förvirrning när jag beställde för en tid sedan men de kom på en vecka, så de garderar väl sig.
  • knyttis

Kajsa - Ja sammandragningar känner jag allt av, har ju ej riktigt klarat av att ta de lugnt nu när bronkiten gett med sig. I förrgår sågade jag ner träd på tomten... Hmm kanske inte så smart... Hoppas dina tyger dyker upp snabbt så du får vara kreativ, du är ju en mästare på det! Ha de så kul imorn!

Svar på tråden Vita tråden del 8