Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

Vaniljdröm skrev 2008-06-04 19:08:39 följande:
    Förresten på www.edet.se kan man få två gratisnr av en tidning.Jag har kod om någon behöver.
    Jag vill gärna ha koder, så jag kan få två gratistidningar
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-06-04 20:10:27 följande:
    Tjock kulan , jag kommer inte in hos dig!
    Jag kom inte heller in.. Blev ju nyfiken på stolen och hallen
  • Camilla R
    MildaMaränger skrev 2008-06-07 21:38:00 följande:
    någon som vill byta fossingar?
    Åh, stackare -men nej,tack jag vill inte byta . Har haft såna för så där 7½ år sedan och det var jobbigt värre. Du får sitta i en skön soltstol imorgon (i skuggen) och ha fötterna i ett svalt (kallt) fotbad.
  • Camilla R
    Himmelbit skrev 2008-06-07 21:39:08 följande:
    Blocketfynd 250 kr
    Bra strategi!! Jadå, tapeten blev toppen!
    Vilken fin byrå.. Du måste vara mästare i blocketfynd
  • Camilla R
    Himmelbit skrev 2008-06-07 22:15:23 följande:
    Ja, just nu är jag helt galen! Hittade maaaassor och skulle vilja ha allt. Men även jag inser mina begränsningar - tro det eller ej
    Själv tycker jag aldrig att jag hitter något... Eller, inga riktiga FYND i alla fall.. Får väl fortsätta söka, det gäller ju att vara först..
  • Camilla R
    Himmelbit skrev 2008-06-07 22:31:22 följande:
    Vi har inte sovit bra tillsammans - varken sonen eller jag. Så han fick ligga i sin säng, som jag drog helt intill vår och fällde ner sidan på hans säng. Men när han var pytte-pytte och spjälsängen kändes stor så sov han i en vagga nere vid fotändan.
    Samma för oss, bägge sönerna har sovit själva från första början -även om det kändes lite "konstigt" i början. Men jag tror att vi alla sovit bäst på så sätt och så behövde man inte heller vänja de vid att sova själva sen.
  • Camilla R
    Himmelbit skrev 2008-06-07 22:31:22 följande:
    Bloggar om lite shopping idag! njutensmula.blogspot.com/
    Fina fejkblommor också. Var har du hittat dem, rosen skulle vara söt att ha i sovrummet tycker jag (gärna vit faktiskt...)
  • Camilla R
    Himmelbit skrev 2008-06-07 22:45:58 följande:
    Ja, jag blev så glad när jag hittade dem. Har länge letat efter orkidéer som ser riktiga ut. Kompisen som var med trodde att jag blivit galen när jag kom med dem . Tyvärr fanns inte vita rosor - jag var också egentligen ute efter det.Jag har köpt dem i en butik i en "byhåla" inte långt härifrån - Ingers blommor i Boxholm. Men det finns ju även en webbshop med "fekj-blommor" - www.artflowers.se/. Har dock aldrig beställt ngt därifrån själv.
    Tack för tipset skall kika in där.
    Även fastän jag iofs tål äkta blommor, så är det fint med vackra fejkblommor, som blommar året runt
  • Camilla R
    maammas skrev 2008-06-07 23:17:29 följande:
    Nationaldags firande i bloggen. Välkomna!michaelaolillprinsen.blogspot.com/
    Vilket härligt nationaldagsfirande med jättesöta barn i folkdräkter.

Själva så var vi på fotbollscup på Boo-vallen Sen hade vi middagsgäster här hemma, så vi hade också mysigt fast på ett helt annat sätt.

Idag har vi varit barnvakter och var nere vid vår lilla sjö, där satt Bodström och jobbade i en Brassestol vid strandkanten...
  • Camilla R
    Ninizen skrev 2008-06-07 23:34:35 följande:
    Camilla: Är du säker på att han jobbade??  Han kanske satt med laptoppen och surfade på era fina bloggar. Han kanske är en sån där smygare
    Ja, helt säker kan man ju inte vara... MEN han satt och bläddrade i en pärm och förde noteringar, någon laptop syntes inte.. Har sett alldeles för mycket av den mannen den här veckan, dels idag och dels på skolavslutningen...
Svar på tråden Vita tråden del 8