Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Hej på er!
    Har inte läst här på hela helgen. Har haft kalas och besök lördag och söndag och spelat golf såklart...
    Har fått en himla ögoninfektion så jag kan knappt läsa här. Ska till läkaren imorgon förmiddag och få penicillin. Så irriterande att bara ha ett fungerande öga. Jaja, nog om det!
    Gubben min fyller år idag och jag tänkte bjuda på lite gott grillat när han kommer hem. Har varit och fuskat och köpt en god kondistårta. Orkar inte stå i värmen och baka. Och så har vi varit och shoppat en massa roliga presenter.

Hoppas alla har det bra i värmen. Något nytt som jag missat kanske?

• Kajsa 77
    LinaoMatilda skrev 2008-06-09 16:44:04 följande:
    Undrar om man kan få köpa den matchande lampan också Kajsa: Inte kul med ögoninfektion. Hoppas det ger med sig snart. Låter som en trevlig kväll för din man. Var kalaset lyckat i helgen?Peak: Ok, men du vet de växer såå fort
    Tack! Ja han blev så nöjd så...dessvärre uteblev middagen pga att jag inte såg ett dyft. Så han fick åka och köpa pizza istället! Men men det var gott det också!
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-09 21:08:38 följande:
    Volangdynorna var faktiskt några tior billigare än andra shopar. Hoppas de börjar sälja andra saker också, har varit i butike i Gbg och den var underbar.
    Ja de var ju verkligen billiga! Inte lönt att sy själv när man får dom färidga för under hundringen!
    De verkar ha siktat in sig på textil på webshopen. Men visst släjer de mkt annat också?
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-09 21:22:42 följande:
    oj, hoppas det vänder snart.Tur att du lät bli att grilla, kunde  tänt på hela kvartert
    hihi Ja bevare oss väl!
    Hoppas att antibiotikasalvan ska ha snabb effekt för så här kan jag inte visa mig ute. Skrämde slaget på en granne som var dum nog att ringa på innan. Hon trodde att jag fått stryk!
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-09 21:29:21 följande:
    Kajsa, hur mår lilltjejen?Har du några projekt på gång, jag menar sen när du ser igen.
    Hon mår toppen! Mycket piggare! Sover såååå gott på nätterna, inte antydan till snarkningar och andningsuppehåll. Fantastiskt vilket snabt resultat!
    Nej mina projekt går på sparlåga just nu. Känner att det mest handlar om att upprätthålla ordningen i huset och trädgården för tillfället...
    Har du några projekt på gång?
Svar på tråden Vita tråden del 8