Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger
    nublu skrev 2008-05-22 14:50:02 följande:
    MM: Vet inte om du missat så mycket. Jag var på Adecco igår för intervju om ett sommarjobb som inköpare. I morgon är det intervju 2 och jag är helt i upplösningstillstånd. Skulle det här vara en film hade ni hört Daniel Lindström bräka fram "Dreams are coming true" i bakgrunden.
    men det är ju superkul att komma så långt! håller tummarna för i morgon
    M HOW skrev 2008-05-22 15:02:37 följande:
    MMja visst är den härlig..tänk i en gammal hög ek ..går det bra med magen? inte långt kvar nu
    39 dagar till BF... hihi
  • MildaMaränger
    13 år emellan skrev 2008-05-22 15:22:02 följande:
    M HOW skrev 2008-05-22 14:52:01 följande: HELT UNDERBAR! Man kanske skulle våga sig på nåt liknande (MED EGET TYPSNITT OCH EGEN TEXT) själv!
    jag kommer inte i på din blogg... stämmer adressen på din sida?
  • MildaMaränger

När betalar FK ut havandeskapspenning? någon som vet?

• MildaMaränger

jäkla skit... jag skickade in papprena försent så mina pengar den här månaden är 0 kr

• MildaMaränger

jo det har löst sig... puuuuu... jag får pengar. men bara för 16 dagar, gick på HP den 5 maj.. såjag får till och med den 20. Bryter de av där?

• MildaMaränger
    numberone skrev 2008-05-23 10:15:41 följande:
    Ne det är nog lika bra att packa ner den så den ligger i väskan..... Hoppas så att jag slipper gå över tiden.... 9 dagar ska jag väl klara till men sen vet i tusan hur många dagar det tar innan jag blir fullständigt galen
    du vet väl att man har inte gått över tiden förrän efter vecka 42?
  • MildaMaränger
    lillafruluva skrev 2008-05-23 10:45:29 följande:
    Hehe, ja vi är ju inne på nummer fyra fick vi veta igår Oj, känner du ingen i nya kommunen då? Annars får du sitta i lekparkerna och prata med föräldrar och fråga
    nej men vad är det jag läser!!! Så UNDERBART!!!! Grattis!
  • MildaMaränger

Någon som har enkla billiga matrecept att dela med sig?

Svar på tråden Vita tråden del 8