Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Himmelbit skrev 2008-05-15 20:13:31 följande:
    Hej Lina! Nja, han är fortfarande febrig mellan varven och vill inte äta.. Har blivit välling idag varvat med Ipren och hostmedicin. Så vi får vara hemma imorgon också, så han hinner piggna till över helgen. Nu sover han iallafall och jag hoppas att han får sova ostört hela natten.
    Ok, hoppas det går över fort! Ser du till någon smurf?
  • LinaoMatilda

Musli: Kul att se bilder från er renovering. Läste lite snabbt och tyckte att texten om ny hörde till bilden med katthålet Hade inte varit så illa att ha en liten tjej som tv heller.

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-05-15 20:29:37 följande:
    Inga smurfar i sikte!!
    Tack, då vet jag.
  • LinaoMatilda

God morgon!

Vilka underbara skåp!! DLL har saknat dig här i tråden!

Vad händer idag då?

• LinaoMatilda

Mimma: Ja här är vi alltid uppe med tuppen, eller uppe med barnen kanske man ska säga Jag är förkyld så jag gör bara det nödvändiga idag. Jag och barnen ska till biblioteket och låna lite böcker och någon film. Då är barnen sysselsatta sen efter det också
    Visst är det en stor förändring när man börjar jobba och inte kan göra saker på dagen med barnen mer. Avslut är inte kul, hoppas ni får en bra dag iaf.

• LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2008-05-16 06:54:20 följande:
    Tack! Det blir nog mysigt! Vilken bubbla jag har levt i sedan jag skaffade barn!Krya på dig Lina och hoppas ni får en fin dag!
    Tack
  • LinaoMatilda

Malins, PD77, Knyttis: Tack!

Kajsa: Fy så tråkigt! Man blir ju så arg!! Kan man inte få ha sina saker ifred. Och så har ni ju tillräckligt att tänka på nu iaf. Kram

Knyttis: Oj, det låter tufft att du ska sköta flytten själv. Hoppas du får hjälp av någon iaf. När vi flyttade från Sverige till Finland var min man tvungen att vara i Finland på sitt jobb, så jag fick sköta allt packande med en 6 månaders och en drygt 2åring. Inte alls kul. Nåja sen när flyttlasset skulle packas så skötte en flyttfirma det iaf.

PD77: Hoppas du får ordning på sockret.

Lasseliten: Kul med nytt skåp! Vilket blev det?

• LinaoMatilda

Smultron: Nej fyy för ormar. Jätte starkt av dig att boka tid! Ryser bara jag tänker på det.

Kajsa: Så fina! Kan de vara ute redan eller lyfter du in dem till natten?

• LinaoMatilda

Kajsa: Det låter ju bra! De är så fina.

Busan: Den var fin, jag skulle ta vita eller ljusblå.

• LinaoMatilda

MM: Jag har hittat något som gjorde att jag genast tänkte på dig Rosa toa papper hihi skulle passa perfekt i ert badrum. Väldigt diskret rosa, Lambi.

Svar på tråden Vita tråden del 8