malins79 skrev 2008-04-29 05:57:13 följande:
God morgon!Jag är faktiskt uppe självmant idag. Men så var ag tvungen att gå upp på toaletten för ag har ont i ena ögat, ser ut som om jag fått en vagel, så idag får det blir glasögon hela dagen brukar ha linser i vanliga fall (lite OT)Idag står det inte så mycket på schemat. Saga ska till dagis och jag har tänkt att försöka rensa lite i några land när Jacob sover, skulle egentligen gjort det igår men något kom
mellan.Vi har äntligen bokat en resa till nästa år i slutet av mars till Egypten. Vi fyller 30år båda två och ville åka på en resa och passa på innan Jacob fyller 2år, blir tillräckligt dyrt ändå. 1 vecka på All inclusive hotell med barnen, hoppas jag blir trevligt och att man får lite semesterkänsla. Himla skönt att allt ingår, kaffe, dricka, glass och maten givetvis.
Ajajdå, hoppas att det snart går över med ögat.
LinaoMatilda skrev 2008-04-29 06:18:06 följande:
God morgon!Malins: Oj, du är uppe med tuppen. Låter jättemysigt med resa.MiaM: Det är väl bra att de dragit in stolarna, eftersom det var så mycket fel på dem. Är det något mer som var fel eftersom ni bråkar med dem än? Tråkigt att det inte är helt och bra det man köper.
Ja, det tycker jag var bra. Jo, sedan vi klagade gulnar den ena brädan efter den andra så snart är väl hela stolen+pallen gul. Och nu har träet börjat spricka och färgen flagna också.
juliah skrev 2008-04-29 06:34:20 följande:
Godmorgon!malins, menar du alltså ställningen som jag har i tvättstugan? Fixar bild, tror att jag har ngn suddig i datorn.Härligt med resan!Mia, men ni kan väl få lämna tillbaks stolarna? Idag ska jag förbereda hem, barn och mig själv inför min frånvaro Måste skriva lite listor till maken *kontrollfreak* bara för att det känns bättre då, sen om de följs är saksamma hihi. Känns lite pirrigt att vara borta hemifrån faktiskt.
Jo, men mannen min vill helst behålla stolen eftersom han har lagat och fixat till den med mycket möda och besvär. Så hellre kompensation då.