Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis
    PD77 skrev 2008-05-02 21:35:43 följande:
    Aha, en till som har bytt land. Tack! Kikade in hos dig nu, ser också jättefint ut! Och ja, bröllopet var riktigt romantiskt. Litet men väldigt känslomässigt.
    Tack söta! Jag kan bara tänka mig hur pirriga ni måste varit innan då ingen visste...
  • knyttis
    Malwa skrev 2008-05-02 21:46:06 följande:
    Oj vad jag blev förundrad härom dagen när ingen skrivit i tråden!Sen såg jag att ni redan gjort en ny och skrivit 23 sidor, det går undan!Jaja nu när jag äntligen har hittat er kanske ngn kan tipsa om en fin säng till lill tjejen, får gärna vara en växasäng men det är inget måste! tycker ingen av ikeas är spec fin.
    Vi har en Sebra säng el Kili som vissa säger nuförtiden... En ny variant av orginalet Juno. Den är helt underbar och skall fungera till 7-8års ålder!
  • knyttis

Tack alla som kommenterat, vad roligt att ni gläds med mig!

livet från ljusa sidan - Elecrolux har väl en vit som både är bra och snygg. Vi har förlagan till den Ultra Silance men i blått och den fungerar riktigt bra hos oss. Sean vet jag inte om det varit prat om andra. Förstår din frustration, de måste ju kännas rent då man jobbat runt och städat...

Tjock kulan - Ha en trevlig dag imorn, hoppas du gör lite fynd också!

Kaktus - Förstår ej riktigt hur du menade, menar du att du endast ser via dem som lämnat kommentarer eller?

• knyttis
    Tårtsmulan77 skrev 2008-05-02 22:30:27 följande:
    Hallå hallå!Vet någon här inne var jag kan få tag på antingen en rund bricka i fattigmanssilver eller en fyrkantig vit träbricka, jag har tittat på loppis efter det sistnämnda men har inte hittat någon.
    Nej tyvärr kan ej hjälpa
  • knyttis
    livet från ljusa sidan skrev 2008-05-02 22:41:06 följande:
    knyttis: Tack för svaret men den vita fanns bara i beg upplaga! Jag provade den ultra silencer idag i affären men jag tyckte munstycket var lite konstigt som om det var hårt och klumpigt...plus att den lät precis lika mkt som de andra! haha kanske jag som har lite konstigt hörsel annars. tårtsmulan: Det enda som jag kan tipsa om är att springa på fler loppisar eller leta hemma hos mormor resp. farmor
    Ok, jag kanske vant mig med dens form. Den fungerar bra hos oss i varje fall Du får fråga på nytt imorn då de är fler med och funderar
  • knyttis
    PD77 skrev 2008-05-03 06:25:43 följande:
    Knyttis: Blev så nyfiekn på matsalsbordet ni beställt så jag var in i Lasseslitens blogg och kikade. Verkligen snygg grupp. Jag älskar de stolarna. Kanonfint! Jag antar att du kommer att gå och vänta och vänta på att det levereras. Så ni har köpt hus? Gu, va härligt! När flyttar ni in? Ursäkta att jag inte har superkoll, är så många här inne.
    Vi får nycklarna den andra juni så de snart! Min inredningshjärna går på övervarv hela tiden känns det som. Äntligen har vi hittat vårt hus, nu kan man sakta men säkert börja förverkliga alla drömmar som man gått och funderat på i åratal. När har du BF? Hur mår du?
  • knyttis

Godmorgon!

Dagens program: Morgonmys med William, sedan ut och rensa lite i trädgården. GrillaT till lunch. Amerikansk fotbollsmatch på em. En sväng via affärerna för att fylla på i kylskåpet och handla lite vårsommarkläder till sonen.

Vad ska ni andra göra?

Har annars ett nytt inlägg i Bloggen,
    inget om inredning dock.

• knyttis
    PD77 skrev 2008-05-03 07:58:03 följande:
    Knyttis: Så ni ska också ha bebeis!!!! Åh, va härligt! Vilken fin klänning du har på bilden. Din blogg är underbart fin, jag ska genast lägga den i mina favoritlänkar. Så ni får nycklarna 2:a Juni, men det är ju jättesnart, gu va spännande. Ska bli kul att följa bloggen när ni börjar inreda. Jag mår toppen (ta i trä) , men börjar känna mig lite tyngre nu, är i vecka 26 och har BF 10 Augusti, men har ganska stor mage redan. Men visst är de härligt att bära runt på sin lill*. Man undrar ju liksom vem det är därinne? En helt ny liten person.
    Å vad roligt då kan vi följas åt, har BF 5 sept! De börjar kännas snart men ändo inte. Hela sommaren emellan. Vad skönt att du mår bra, då blir upplevelsen helt annorlunda. Jag tycker de supermysigt att vänta barn, längtar så att få en lekkompis till sonen och en liten till att ösa kärlek över. William är två år nu och klappar mig på magen och säger bebi Söt! På mig syns det, men inte så mkt. Är rätt lång så de finns rum för den.
Svar på tråden Vita tråden del 8