Inlägg från: Who knows |Visa alla inlägg
  • Who knows

Vita tråden del 8

Hej, jag är inget psyko, jag är en av de vanliga som läser i eran tråd till och från, jag kan förstå att det är jobbigt med alla konstiga människor som anfaller er från alla håll.

Men jag vill bara att ni ska veta att jag personligen tycker att det är så rolligt att få titta på era bilder och inköp, ni gör så fint och jag får så mkt inspiration av er tråd.
    JAg hoppas att ni inte bara försvinner in i ett stängt forum så att man inte får se era vackra saker och pyssel

• Who knows

Hi hi hi, sicken tur
    De gånger som jag har varit med på "öppna" träffar så har det varit med pärlor och då har vi ofta träffats ute elller i någon lokal, sedasn ser man ju rätt fort vad det är för människor och ibland finns det ju folk som man inte vill umgås med, då vet man det till nästa gång...

Vaniljdröm skrev 2008-05-07 09:36:01 följande:
    Who knows,Fast du visar dig ju ibland !Det är hela skillnaden tycker jag!
  • Who knows

Tyckte oxå den var söt, men har absolut inte plats eller användning för den...

Morsan Martina skrev 2008-05-08 23:40:49 följande:

who knows:Den där var charmig!!! Lite långt bort dock. Typiskt!
  • Who knows

Åh, såg den söta tavlan Jag jobbar på småbarnsavd. och vi har Majas alfabetssånger på cd och de är sååååå söta HAr dem på vilan och barnen ligger och sjunger innan de somnar. Så ett tips, köp den Man blir så glad av hennes sånger

numberone skrev 2008-05-10 10:45:23 följande:
    tänkte bara säga det igen att jag bloggade lite nytt igår ifall ni är nyfikna...verkar som om jag har fått lite ny blogglust och motivation...
  • Who knows

Ja, gör det, då sjunger hon om alla bokstäver och det är ju samma växter som det är på bokstavstavlan och så är den rätt lugn och mysig
    Morsan Martina skrev 2008-05-10 11:26:30 följande:

Meli: Vilket underbart skåp! Who knows: Maja-tavlor är underbara!!! Då får man ju nästan köpa den där cd:n...
  • Who knows

Är det någon här som har köpt en stor och härlig hängmatta? Var har ni köpt dem i så fall?

• Who knows

Tack, är det en sådan där stor som man bara kan gotta ner sig i, eller en smal som man är rädd att ramla ur hela tiden?

juliah skrev 2008-05-10 14:44:15 följande:
    Hej tjejer!Trollens mamma, det var bra jobbat!Who knows, åhlens brukar ha hängmattor, har en därifrån men den har några år på nacken.Nu har bägge barnen plaskat i poolen, vi blev bortbjudna på lunch till vår kära sommargranne, bakat har vi också hunnit med. Nu väntar vi på att pappan i familjen ska komma hem så att vi kan grilla och mysa. Det är ju nästan obegripligt vilket vackert väder vi har *glad*Mimmamum, visst hade du gjort en "skurmopp" att hänga ute?  Eller ja det är ju ingen skurmopp men du vet säkert vilken jag menar. Funderar på att sno ihop en sådan, ska spana i gamla nummer av Lantliv tror jag för inspiration.
  • Who knows

Hi hi hi

Jag hade tänk ha min på balkongen så att jag kan ligga där och slappa efter jobbet

juliah skrev 2008-05-10 17:56:39 följande:
    Ska jag vara ärlig?Har inte hunnit testa den en endaste gång på 4 år.
  • Who knows

LoM
    Mysigt Så härligt med blommor, jag bor ca 300m från Blomsterlandet, det är lite kostsamt kan jag säga

• Who knows

Åh, nu är jag sugen på den här....
    www.losandes.se/baiana-red-haengmatta-p-103.html
    Vääääldigt färggrann, men huset är någon kostig grön och jag funderar på att sätta upp skira vita gardiner på ena sida och på den andra klättrar Humlen.... Den här ska ju bara hänga uppe när jag ligger i den

Men priset svider lite grann... Hm, får se hur det blir...

• Who knows

Men åh..... JAg är ju helt kär i det där skrivbordet, men det är lite för långt till Perstorp

• Who knows

Oj, är mn första tanke... Kommer att bli ett färgglatt torp tror jag....

MildaMaränger skrev 2008-05-12 19:58:26 följande:
    kolla härsvt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=109608...jag vill inte......eeeeeeeeeeeeernst!!! kom tillbaka.. jag gillar inte henne... hon gör så skrikiga saker jämt
  • Who knows

Vääääldigt fint skåp

mimmi006 skrev 2008-05-12 19:57:48 följande:
    Man kan bygga ett eget också, men se till att teven får plats bara!
  • Who knows

God morgon

Jag hade tänkt måla om min gamla furubyrå, eller rättaresagt jag hade tänkt att mamma skulle måla om min byrå

Vilken typ av färg passar bäst? Vill ju få så lite ränder som möjligt....

JAg ska jobba hela dagen, så ni får gärna skriva svar i min gästbok ist, för ni hinner ju prata så mkt och då kanske jag missar något svar....

HA en bra dag och hoppas att ni kan hjälpa mig

• Who knows

Tack för hjälpen FruPuffen, skulle tacka dig via GB men jag kom inte in, så det får bli här

Svar på tråden Vita tråden del 8