Inlägg från: Morsan Martina |Visa alla inlägg
  • Morsan Martina

Vita tråden del 8

Vaniljdröm: Men det är ju inte klokt. Det ska INTE hända när man är så ung! En stor kram till dig och till flickans familj...

• Morsan Martina

Åh, det måste vara hemskt! Det är i sånna stunder man verkligen behöver prata med någon.

• Morsan Martina

Men det är ju också naturligt att vara ledsen ibland. Om man förklarar att: idag är mamma leden, men att det inte är något farligt. Ibland kan man ju inte hålla tillbaka tårarna... Man är ju ingen undermänniska.

• Morsan Martina

Åh, ni pratar vita soffor igen. Jag skulle så gärna vilja ha en vit ektorp!!! Men det får bli när barnen e lite större.

juliah: Vilka underbara koppar du har beställt. Lika bra att köpa morsdagspresent själv. Då får man vad man vill! Undrar vad jag vill ha!?

• Morsan Martina

Va härligt det låter med allt uteliv, grillning och bikinisar!
    Vi ska ha picnic idag!

Finns det någon ny bloggtråd tro?

• Morsan Martina

Gullfina: HA! Du hade varit en attraktion folk hade köat för att få se!

• Morsan Martina

juliah: Jag tror aldrig jag har ätit libanesiskt. Finns det ngt speciellt du kan rekommendera?

• Morsan Martina

Meli: Vilket underbart skåp!

Who knows: Maja-tavlor är underbara!!! Då får man ju nästan köpa den där cd:n...

• Morsan Martina

numberone: Vilka fina stolar, himla kul att dom har en fin historia bakom sig! Gillar också när det är omaka, i samma färg...

• Morsan Martina

knyttis: Den där tårtan såg ljuvligt god ut!

Svar på tråden Vita tråden del 8