Vita tråden del 8
Vaniljdröm: Men det är ju inte klokt. Det ska INTE hända när man är så ung! En stor kram till dig och till flickans familj...
Vaniljdröm: Men det är ju inte klokt. Det ska INTE hända när man är så ung! En stor kram till dig och till flickans familj...
Åh, det måste vara hemskt! Det är i sånna stunder man verkligen behöver prata med någon.
Men det är ju också naturligt att vara ledsen ibland. Om man förklarar att: idag är mamma leden, men att det inte är något farligt. Ibland kan man ju inte hålla tillbaka tårarna... Man är ju ingen undermänniska.
Åh, ni pratar vita soffor igen. Jag skulle så gärna vilja ha en vit ektorp!!! Men det får bli när barnen e lite större.
juliah: Vilka underbara koppar du har beställt. Lika bra att köpa morsdagspresent själv. Då får man vad man vill! Undrar vad jag vill ha!?
Va härligt det låter med allt uteliv, grillning och bikinisar!
Vi ska ha picnic idag!
Finns det någon ny bloggtråd tro?
Gullfina: HA! Du hade varit en attraktion folk hade köat för att få se!
juliah: Jag tror aldrig jag har ätit libanesiskt. Finns det ngt speciellt du kan rekommendera?
Meli: Vilket underbart skåp!
Who knows: Maja-tavlor är underbara!!! Då får man ju nästan köpa den där cd:n...
numberone: Vilka fina stolar, himla kul att dom har en fin historia bakom sig! Gillar också när det är omaka, i samma färg...
knyttis: Den där tårtan såg ljuvligt god ut!