• Anjo2

Vita tråden del 8

MildaMaränger skrev 2008-06-09 15:38:00 följande:
    Någon som har tips på hur man får lite energi? Jag har inte orkat gjort någonting på hela dagen... trött och deppig bara.. halsbränna och svullna fötter
    MildaMaränger: Åh jag känner mej precis som du!!! Vet inte heller hur fanken man ska få energi....hur långt har du kvar?
    Felicia min pärla. blomglantan.blogspot.com/
  • Anjo2
    MildaMaränger; Ungefär som jag då....har ju som sagt inte såna fötter som du men jag vet hur även de känns......lider med dej.... har du några känningar annars....man kan ju hoppas att bebisen vill komma ut lite tidigare tänkte jag.....
  • Anjo2
    MildaMaränger skrev 2008-06-09 20:55:18 följande:
    anjo... nej... eller jag känner ju att bebisen fixerar sig men det kommer nog att dröja innan den vill titta ut
    Det är ju lite tråkigt..... men hoppas du inte får gå så länge till.....
    Heaven81 skrev 2008-06-09 20:58:44 följande:
    NyttMassa bilder från sovrum/v-rumVälkomnaHeaven81.blogspot.com
    Ni har det så fint hos er!!!! Blir så avis!!
  • Anjo2
    MildaMaränger skrev 2008-06-09 21:39:27 följande:
    ja ut kommer den ju! hihi...
    He he ja det slipper man ju inte ifrån....
  • Anjo2

Kommer jag och lägger mej i igen...hihi...men jag kunde inte motstå....har samma problem med vårt vindsrum....vi flyttade ju hit för två månader sen och kartongerna står på hög där uppe fortfarande...går upp där nån gång i veckan och tänker ta tag i det men det slutar med att jag bara flyttar runt kartongerna...och smabon tycker inte alls att det rummet är så viktigt, så det blir inte mycket gjort där...har ju lite problem att göra allt själv eftersom jag ska ha snart så jag får snällt vänta tills han inser att vi måste göra nåt....jag gissar att när bebisen kommit så blir det fullt med gäster och då behöver vi rummet.....som gästrum....

• Anjo2
    Anton2005 skrev 2008-06-11 09:57:45 följande:
    Varför är det så att killar aldrig tycker sånt där är speciellt viktigt? Jag tjatar på min sambo oxå, eftersom jag är i samma situtaion som dig o snart ska ha barn kan jag inte flytta och greja själv men det lär nog dröja innan det händer något med våra flyttkartoner...och vi har bott i huset ett år nu
    Ja jag fattar inte heller det...problemet är att när bebisen har kommit så kommer mina släktingar upp från blekinge och MÅSTE vi ha ett gästrum.....men han har nog inte tänkt så långt än..... skit så du menar jag ska behöva vänta så länge...hehe
  • Anjo2

Hej tjejer har lite bilder på vår altan som jag skulle behöva lite råd och tips om i min blogg är det någon som har tid elller lust att kika in (efter poprean Flört) så vore det kul.

• Anjo2

Tack tjejer fick en hel del bra tips ska se vad som går hem mest här hemma bara...det är ju inte bara dottern som har en hemskt stark vilja och åsikt......hehe
    Tack än en gång!!!

• Anjo2

Vaniljdröm: Jag har varit ute efter ett inte allt för dyrt planteringsbord men jag hittar inget bra...vet du vart man kan få tag i ett....såg du hade ett fint...

Svar på tråden Vita tråden del 8