Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-04-28 21:44:25 följande:
    Ja det är nästan så du borde flytta lite längre bort! hihi Jag ogillade speciellt taket med ljusslinga mellan speglarna ja... jag ogillade faktiskt allt förutom utsikten.
    Skrattande Ja, jag får ta Newht och LPW i varsin hand och dra nån annanstans, vi bor ju alla tre härute.

Allt var verkligen hemskt! Bara för att man har pengar betyder det inte att man har bra smak tydligen Flört
  • MiaMariah

Nu har Ellos tydligen dragit tillbaka trädgårdsstolen ur sortimentet! Och vi bråkar ff med dem. *suck*

• MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-04-28 21:48:39 följande:
    Ne precis. Och ändå är det säkert någon inredningsarkitekt som inrett. Nu ska jag sova!Natti natti!
    Säkerligen! Skrattande Ska strax dra mig jag också, natti!
  • MiaMariah
    malins79 skrev 2008-04-29 05:57:13 följande:
    God morgon!Jag är faktiskt uppe självmant idag. Men så var ag tvungen att gå upp på toaletten för ag har ont i ena ögat, ser ut som om jag fått en vagel, så idag får det blir glasögon hela dagen brukar ha linser i vanliga fall (lite OT)Idag står det inte så mycket på schemat. Saga ska till dagis och jag har tänkt att försöka rensa lite i några land när Jacob sover, skulle egentligen gjort det igår men något kom mellan.Vi har äntligen bokat en resa till nästa år i slutet av mars till Egypten. Vi fyller 30år båda två och ville åka på en resa och passa på innan Jacob fyller 2år, blir tillräckligt dyrt ändå. 1 vecka på All inclusive hotell med barnen, hoppas jag blir trevligt och att man får lite semesterkänsla. Himla skönt att allt ingår, kaffe, dricka, glass och maten givetvis.
    Ajajdå, hoppas att det snart går över med ögat.
    LinaoMatilda skrev 2008-04-29 06:18:06 följande:
    God morgon!Malins: Oj, du är uppe med tuppen. Låter jättemysigt med resa.MiaM: Det är väl bra att de dragit in stolarna, eftersom det var så mycket fel på dem. Är det något mer som var fel eftersom ni bråkar med dem än? Tråkigt att det inte är helt och bra det man köper.
    Ja, det tycker jag var bra. Jo, sedan vi klagade gulnar den ena brädan efter den andra så snart är väl hela stolen+pallen gul. Och nu har träet börjat spricka och färgen flagna också.
    juliah skrev 2008-04-29 06:34:20 följande:
    Godmorgon!malins, menar du alltså ställningen som jag har i tvättstugan? Fixar bild, tror att jag har ngn suddig i datorn.Härligt med resan!Mia, men ni kan väl få lämna tillbaks stolarna? Idag ska jag förbereda hem, barn och mig själv inför min frånvaro  Måste skriva lite listor till maken *kontrollfreak* bara för att det känns bättre då, sen om de följs är saksamma hihi. Känns lite pirrigt att vara borta hemifrån faktiskt.
    Jo, men mannen min vill helst behålla stolen eftersom han har lagat och fixat till den med mycket möda och besvär. Så hellre kompensation då.
  • MiaMariah

Hej flickor! Inte varit inne på en dryg vecka, vad jag missat?

• MiaMariah
    malins79 skrev 2008-05-07 10:42:24 följande:
    Hej Mia, har efterlyst dig!
    Vad gullig du är..
    Vaniljdröm skrev 2008-05-07 10:43:53 följande:
    Hej Mia!Kul att se dig igen. Vad har du hållit hus!Ett tips är att kolla alla bloggarna. Där visas mycket fint efter en Skåne/Danmarks-resa
    Tack detsamma! Jag har bara försökt sitta så lite vid datorn som möjligt, kom underfund med att jag spenderar på tok för mycket tid på FL o bloggen och försökt dra ner. Särskilt nu när det varit så fint väder.
  • MiaMariah
    13 år emellan skrev 2008-05-07 11:26:09 följande:
    Okej, har bläddrat tillbaka lite...hittade en märklig anonym kommentar på mimmis blogg...Eller finns det fler?Jag har också fått en del märkliga kommentarer, men det var länge sedan nu och rör min familj. Fast den ena var helt anonym och jag har fortfarande ingen aning om vem det är.Lillafruluva:Usch, jag ångrar mig varje gång att jag inte har en premuneration på Lantliv när jag läser att ni fått era...
    Vad var det för nån kommentar hos mimmi?
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 11:26:52 följande:
    Hej på er!Enji: Ja visst är det nyttigt att kunna språk, och kul också Låter bra att ni fixar på ett slutet forum. Iaf vad gäller träffen så känns det otäckt.MiaMariah: Kul att se dig igen!
    Tack, tack detsamma!
    juliah skrev 2008-05-07 12:09:18 följande:
    Åååååå, jag hade glömt att JAG är med i lantliv. Nu ska jag genast rusa ut igen!
    Vad roligt, grattis!
  • MiaMariah
    FruPuffen skrev 2008-05-07 13:07:52 följande:
    MiaMariah: I hennes blogg under 29 april.
    ok, tack!
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 13:11:22 följande:
    MiaM: Du kan kolla i hennes blogg, under inlägget från 29 april
    tack, ska kika.
    Truffles skrev 2008-05-07 13:12:40 följande:
    Mycket smart av dig, jag har mycket att lära av dig och Peak. Mindre datatid och godisfria månader!
    Skrattande hihi, tack!
  • MiaMariah

Men fy vad otäckt inlägg mimmi fått i sin blogg!! Förvånad Det där borde hon anmäla eller det kanske hon redan har gjort?

Svar på tråden Vita tråden del 8