Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Gosevännen skrev 2008-05-14 17:54:30 följande:
    Nu hoppar jag in i tråden igen! Kul att se dig igen Fluffis! Har saknat dig! Även om jag itne skriver så ofta, så läser jag ju tråden hela tiden. Känner bara att jag inte har så mycket att komma med... Hur har du det?Kajsa: Kul att du är här igen också! Blev lite orolig imorse när jag såg att du var avreggad... Hoppas verkligen att tösen ska bli bra snart, att ni ska få den hjälp hon behöver!! Och du, kalla fötter behöver du inte ha, ni har ju det så fint! Både inne och ute! Kram!numberone: såå spännande att bebisen fixerat sig nu! Kan riktigt känna hur det pirrar i dig av lycka och förväntan...
    Tack söta du! KÄnner att hoppet är ute att få en op-tid innan sommaren nu och börjar ställa in oss på att det blir till hösten. Så länge de inte anser att det är akut så kan vi inget göra...
    Och tack för kommentaren om bloggbilderna!
  • Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-05-14 18:02:53 följande:
    Har ni sett erbjudandena på Elsas hem, en hel del fina GG saker på rea... Jag är tyvärr totalt pank efter skåneresan, annars skulle jag ha gått loss på en tvättpåse iallafall!
    Kollade du in nyheterna också? MYCKET roligt där!
  • Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-05-14 18:07:35 följande:
    Nu såg jag! Vad fin pres du har och mycket fint i bloggen! Fint med det blå och det vita tillsammans.
    TACK!
    Ja man måste våga lite ibland!

Utbyggnadsplaneran ligger fortfarande på is. Vi har inte haft chansen att sitta ner och planera under hela våren. DAgarna försvinner till annat så vi har helt enkelt inte kommit överens. Så nu sätter vi upp en stor terassmarkis så länge tills vi vet om det blir någon utbyggnad. Kommer inte bli ngt i år i alla fall,s å mkt förstår jag ju...
  • Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-05-14 18:16:10 följande:
    Mycket fint från Kalikå! Gillar husväskorna massor och lådorna som jag köpte hos Jea, kan man få för mycket av SNYGG förvaring?
    Ja visst var de söta! Gillar även de prickiga resväskorna!
  • Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-05-14 18:24:19 följande:
    Kajsa- låter som en bra plan att skaffa markis nu och sen ha tid att planera ordentligt, man vill ju vara säker när man ger sig in i så stora projekt!
    Ja det är så vi tänker. Vill inte slänga ut en halv miljon på ngt om inte är helt genomtänkt. Bättre med en markis för 20.000 då...
  • Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-05-14 18:28:54 följande:
    numberone- ja, det är mysigt att börja med det när man bara går och väntar och väntar... Vill du avslöja några planer?Kajsa- en markis kan ni alltid ha användning för ändå eller sälja sen ... Markiser är himla bra, vi skulle få jättevarmt härinne om vi inte hade våra. Love them!
    Ja det tror jag säkert! Tycker det är en prydnad på huset också!
    Förresten vi har byggt en friggebod också!
  • Kajsa 77

Numberone - Ja då kan man ju nästan gissa sig till vad UL visade! Grattis!

• Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-05-14 18:36:49 följande:
    numberone- *viskar* det låter superfint och så kuuuul att ha just den färgen! Jag kommer inte riktigt ihåg Beskows månadsplanscher, måste kolla på dem, jag har bara Frykstrands bilder i huvudet (yrkesskada).Kajsa- Visa friggeboden! Visa friggeboden! Har du inrett den? :-P
    Nej, vi har inte hunnit lägga golv än så det är gräsmatta där inne just nu! Men den ska inredas som lekstuga i sommar och användas som vinterförvaring av utemböler o.d i vinter. Ska lägga plåttak på och sätta dit vindskivor först innan den är helt klar. Kan visa en fulbild på den om du absolut måste se!
  • Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-05-14 18:41:19 följande:
    Kajsa- ja, visa fulbild så kan vi spåna och drömma vidare... vill så gärna ha en också!
    Finns en riktig fulbild i galleriet.
    Har inte plus för tillfället...så jag kan inte lägga in den i tråden.
  • Kajsa 77

mimmi - nu syns bildgalleriet också! (teknisk)

Svar på tråden Vita tråden del 8