Vita tråden del 8
Mimmi: ska genast kolla på tapeten, visade maken bilden från ditt flickrum och han sa direkt jamen det hade ju varit snyggt med pärlspont och bröstpanel
Magu: Sorry läste inte klart innan jag svarade
Mimmi: ska genast kolla på tapeten, visade maken bilden från ditt flickrum och han sa direkt jamen det hade ju varit snyggt med pärlspont och bröstpanel
Magu: Sorry läste inte klart innan jag svarade
Kajsa: Vad fin byrån e, var shoppade du kameran?, maken har varit inne på att vi skulle köpa en cannon men om den e så bra som du säger så kanske jag kan få honom att tänka om
Mimmi: 2900 kr är ju super billigt, var gjorde hon detta klipp
Vanilj: Fina skålar och kannan var oxå söt, tycker fortfarande att det är konstigt att det är full pris i min butik o rea i er.
Misak: Ok såg reklam om det i veckan var det mest indo möbler eller fanns där några fina vita skänkar
Mimmi; Tack för hjälpen hittade den precis på siba blir lite osäker på om vi ska ta den eller D40X med 10 pixlar. Vad tycker du, klarar man sig bra med D40 och 6 pixlar?
Milda: fresta mig inte
Glömde
Kaktus: Söt liten nyföding ,blir sååå sugen på ett litet syskon till Alice
Mimmi: Tror jag bestämt mig nu, det blir en Nikon D 40 läste artikeln om både D 40 och D40 x och jag tror inte att de extra effekterna som finns på D 40 x kommer användas så flitigt här hemma
Bea: Tack Bea, du är så klok. Har faktiskt under dagen börjat tänka mer på att inte ta en rutig tapet. Är oxå orolig av att man tröttnar snabbare än om det är vitt. Det jag e orolig för är om det blir för vitt (hukar mig för äggen ) vill att rummet ska kännas varmt och ombonat då det är ett branrum. Men det kan jag ju kanske fixa med textilier gardiner och mattor. Sa tidigare idag att Alice rum kommer vara inspirerat av ditt och kajsas flickrum. De är en fröjd att titt på dom ni har fått till det så bra båda två till era små tjejer.
Jezzika: du e inte galen
Malins: Fina dörrar och du klänning kan man alltid ha det är ju så praktiskt, skönt och underbart nu på somrarna.
Vanilj: Vilken fina bilder du tagit på rosorna är de sin new dawn?
Kajsa:vad fint det blev i lådorna det spelar väl ingen roll att det är vaxduk.
MM: Kollade på Isabellas, men kännde at där var inget som jag riktigt fassnade för förutom torkställningen och strykbrädan i trä och sådana inköp tillåter inte ekonomin
Mia; Vad fin kransen blev, jag tror det är din ompyssling med växtlampan som gör att den trivs så bra
Godmorgon
I vanlig ordning vaknade Alice i okristlig tid typ 05.00 och levde rövare i vår säng till 05.30 då jag masade mig upp. Tycker det är svårt det där med sömnen på henne hon e helt slut vid 19.00 då hon får sista vällingen och sedan somnar. Men sen vaknar hon ju någon gång mellan 05.00 och 06.00 på morgonen . Ja ja man ska vara glad för att hon sover så många timmar ändå, jag får helt enkelt bli bättre på att lägga mig tidigare på kvällarna. Här hemma är frukosten avklarad och nedanvåningen damsugen, våttorkad och toaletten städad. Det är väl det som är positivt med att vakna så har tidigt, att man får så mycket gjort. Övervåningen får jag ta efter öppna förskolan idag
och nu när det är dax att gå upp egentligen så sover Alice
13 år: Lycka till på jobbet
Tillbaka från en regnig avslutningspicknink på öppna förskolan
MM: Jobbigt med värkarna men som de säger de gör ju nytta man får väl tänka så.
Vanilj: Absolut inte panchis varning, jag tao en på pappas vind när han skulle sälja huset, den är också lite nättare och med en klädd sits. Tycker lilla Åland är en riktig design klassiker som håpller i alla lägen.
Numberone: Hoppas så att du blitr igångsatt idag och att du äntligen får träffa din lilla bebbe. Håller tummarna.
Ninizen: Skönt att bli ompysslad av sina föräldrar lite även om man är stor o vuxen
Ninizen:Kanske jag är ute och cyklar men tror vaniljdröm bor i Blekinge . Japp regntunga moln hänger i luften, känner mig lite frustrerad över vädret och att jag inte kan måla alla de möbler som jag måste fixa med, kökssoffan och skåpet måste bli målat nu i sommar sen har jag Alice utdragssäng och en gungstol med. Så jag har att roa mig med....
Hur gick det med Theos säng har du målat den?. Ang Alice rum så blir det vitt, antingen tapet eller tapet och pärlspont med bröstlist. Blir nog enklast så, att ha färg på piffet och textilier och så i stället för att behöva ta hänsyn till tapeten hela tiden.
Hejsan
Ser att ni pratar förskola, själv har jag magont, vill så gärna ha in Alice på en förskola som ligger på "vår" sida av byn ringde idag o kollade vad som hänt med vår ansökan o tanten sa då at de som fått plats e informerade och till den skaran tillhör inte vi . Nu hoppas jag bara att någon hoppar av så att vi kanske får en plats ändå. Förskolan är regio Emilia, har eget kök o kokerska, barnen kan få sova ute, stor gård och stort grönområde utanför *drömmer*
Juliah: Grattis till platsen förstår din glädje som förälder.
Magu: Röstar precis som jag sa igår på en svart ram för att knyta ihop paketet
Livet från ljusa: Indiska har fina trälådor som man kan förvara brev o räkningar i.Tycker hörnan är fin redan nu men med lite piff så kommer den bli ännu finare
Mia: You did it again, du tar såååå fina bilder.