Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone
    lasseliten skrev 2008-05-28 22:34:10 följande:
    numberone Förlåt men nu sitter jag i soffan och fnissar åt ditt inlägg...
    hihi han är helt galen ibland... På mornen när man går på toa så måsta han med in annars river han sönder dörren å då sitter han där på golvet och smaskar på ens tår...
  • numberone
    JeaJea skrev 2008-05-28 22:40:05 följande:
    vågar inte skriva vad jag tänkte, har ju katter själv. Akta dig för bajset nu när du är gravid.är jag galen som började måla tak för en timme sen?har sån väldig energi plötsligt.

Jag rör inte lådan överhuvudtaget det för A sköta....går åt en halv doftsprayflaska varje gång... han är så känslig min lilla gubbe

Tycker det låter jätte vettigt att måla tak så här dags..... hihi

• numberone
    juliah skrev 2008-05-28 22:46:14 följande:
    numberone, men oj vilken liten vilding ni har.Vår katt blev till slut alldeles förvildad, drog hem en hare. Sen stod jag inte ut längre, han fick det bättre hos min moster ist. jea, låter onekligen lite energiskt ja. Så duktig du är! Jag borde ha somnat för en och en halv timma sedan, minst.Natti på er!
    hihi har är det bara möss i olika storlekar och ödlor som han kommer släpande på... Blev vettskrämd när han kom hem med en ödla första gången... Trodde itne vi hade vilda ödlor i Sverige
    Vaniljdröm skrev 2008-05-28 22:45:50 följande:
    "Först till kvarn"Ja nu blir det nog anstormning. Dryga 2 milj är ju som hittat för en 13 år gammal motorbåt www.blocket.se/vi/16415862.htm
    Guuud de måste skoja.. är det guld i motorn??
  • numberone
    Ninizen skrev 2008-05-28 23:24:21 följande:
    Det är väl också typiskt dig att hitta sådana trådar eller  Hur mås det med bebben ikväll?
    Ja haha har ruggigt taskig humor men men jag hade kul som tusan ett bra tag...

bebben mår bra men gnuggar sönder mitt skrev totalt ikväll... det ilar/svider så jag tror jag ska gå åt ibland... hojtat till ett antal gånger...
  • numberone
    MAGU skrev 2008-05-28 23:27:32 följande:
    Hmm... du aksnke inte hinner lägga ut en bild på din nya säng och överkast!
    hihi jorå....här kommer det inte ut nån bebis på länge...
  • numberone
    Ninizen skrev 2008-05-28 23:32:42 följande:
    numberone: Fy fasiken, det känns som igår. Kommer så väl ihåg det. Sen sägs det att man glömmer förlossningen också efter ett tag.  Mitt svar: Fråga mig om 2 år till

Låter ju jätte härligt!! hihi....

Ne nu måste jag lägga mig...sov gott sen!!

KRAM på er...

Svar på tråden Vita tråden del 8