Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

Vanilj - fina grejer, har du shoppat eller ska du?

• MiaMariah

Vanilj - tack, jo, det är nog bra att deppa ihop lite grann och få lite stöd.
    Grattis till din besöksiffra! Vad heter din blogg?

• MiaMariah

Vanilj - ska du måla dem vita? Kommer bli jättefint i badrummet.

• MiaMariah
    Vaniljdröm skrev 2008-06-11 23:01:18 följande:
    Mia,Kanske måla, lutar nog åt det. Vita isåfall.Välkommen till min blogg!Inte alls i stil med din men iaf vaniljdrom.blogspot.com/
    Visst ja, såklart den heter vaniljdröm Flört verkligen kanonfin blogg du har med mycket fina bilder!
    juliah skrev 2008-06-11 23:14:47 följande:
    Godkväll tjejer!Jag laddar också inför pop rean.Idag har jag klickat hem saker från Inreda samt gjort riktiga fynd på loppisl Bilder kommer så småningom.
    Vad har du klickat hem från Inreda? *nyfis*
    Ninizen skrev 2008-06-11 23:32:50 följande:
    Hej tjejer!!Kikar in på kvällskvisten...som vanligt innan läggdags Sambon har slocknat för länge sedan. Ser att ni diskuterar POP. Jag hör till den lyckliga(?) skaran som jobbat inom POP koncernen och har redan mina 30%. Jag längtar efter 50% rean istället Fler reatips för skåningar.Sisters och Brothers på Nova stänger för ombyggnad i juli. De har 50 % på ALLT sen i måndags. Hela juni blir det superrensning. *Tipselitips*Har hittat en leksakskista på Blocket som ska hämtas imorgon med sonen i släptåg.Har beställt sådana här i mellanstorleken att fästa på kistan - LEKA ska det stå.www.countrybymail.se/se/art/antikvita-traboks...Ngn som har några nya bilder att visa
    Kommer bli en jättefin kista! Verkar vara rätt billiga bokstäver där eller?
    Anjo2 skrev 2008-06-12 08:31:31 följande:
    Hej tjejer har lite bilder på vår altan som jag skulle behöva lite råd och tips om i min blogg är det någon som har tid elller lust att kika in (efter poprean ) så vore det kul.
    Tycker du fick fina förslag från Vanilj o MM..
  • MiaMariah
    MildaMaränger skrev 2008-06-12 09:06:54 följande:
    Iiiih.. nu har jag också shoppat på inreda... hihi
    Vad blev det för nåt?
    Vaniljdröm skrev 2008-06-12 09:07:54 följande:
    Hej Mia!Tack söta du, suger åt mig som en svamp Vad händer hos dig idag?Själv ska jag laga hamburgare. Köpte en fin "hamburgepress" igår så jag kan göra mina egna hamburgare. Hoppas att den funkar!
    Vad kul med pressen och låter gott med hamburgare, mums! Maken är ledig så vi ska iväg in till stan en sväng, ska kika lite i affärer.
  • MiaMariah
    Vaniljdröm skrev 2008-06-12 09:15:51 följande:
    Tack för tipset MM. Fetaost lät jättegott!Kul med shoppingen!Mia,Mysigt med en dag på stan tillsammans!Lunch på någon mysig servering kanske?
    Ja, det ska bli mysigt. Vi får se, inte omöjligt att det blir lunch.
    Hanna E skrev 2008-06-12 09:26:46 följande:
    Förresten, ni som har koll, har Lynn lämnat tråden? Hon fick sin bebis för ett bra tag sen va?
    Har inte sett henne på länge men har iofs inte varit inne själv så frekvent det sista. Hon har väl fullt upp med bebisen kanske.
    MildaMaränger skrev 2008-06-12 09:13:15 följande:
    kökshanddukar och ... ja...läs ovan
    Ja, jag såg ovan, vi skrev samtidigt. Trevligt med lite nätshopping!
  • MiaMariah

Hemma igen efter en sväng på stan. Vi har krockat! Gråter

• MiaMariah

Vi blev påkörda i sidan och jag har skadat nacken verkar det som. Har värk sedan tidigare i nacken men nu på vägen hem blev det värre. Har pratat med försäkringsbolag och personen som körde på oss så nu är jag helt slut plus att jag har ont.

• MiaMariah

Tack snälla ni! Bilen blir förmodligen skrotad men det blir bilverkstan som får bedöma om den kan räddas eller inte. Som tur var körde bilen på precis bakom mig och inte på mig.

• MiaMariah

juliah - vi har pratat med vården och jag ska känna efter idag och imorgon hur det går med nacken. Blir det värre eller inte bättre ska jag in till läkare. Vi har iaf anmält att det blev en personskada.

Svar på tråden Vita tråden del 8