Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005
    Kajsa 77 skrev 2008-06-11 10:51:43 följande:
    Det är lite bättre idag, igår och i förrgår gjorde det förfärligt ont. Nu ser det mest bedrövligt ut och kliar. Men det känns som om det är på bättringsvägen.Ja sen kan man j tycka att det är vår tur att vara pigga och krya.Hur går det med dig och magen? Mår du fortfarande illa? Eller har det gett med sig? Inte så långt kvar nu väl?
    Nu mår jag bra, förutom att det är tugnt och trsit att vara gravid men så är det ju. Snart är det ju slut på det här o då ska magen bort Glad
  • Anton2005
    Vaniljdröm skrev 2008-06-11 19:22:11 följande:
    Till alla med småttingar!Visst skulle väl denna passa bra på skötbordet med våtservetter i.www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70074177
    Åh vilken söt. Jag som ska in till ikea i morgon, kanske ska köpa med en sån då. Sambon kom hem och hade köpt miniblöjor nu. Anton har precis blivit blöjfri och det känns så overkligt att vi snart ha en lite igen som varken kan prata eller göra något annat själv
  • Anton2005

Här är en till som tog en sväng till PoP rean idag. Jag hade velat ha lite mer sommarkläder i smått men det blev allt en hel del handlat iaf. Tycker de har mkt bra basplagg där. Blev en sväng till Zara oxå där de har sååå mkt fina bebiskläder tycker jag.

Köpte även en babyfilt från himla och jätte fina trägalgar till barnkläder från åhléns. Kanske hinner uppdatera bloggen med lite bilder senare.

• Anton2005

MiaMariah- Usch så otäckt med krocken, hoppas att du inte får mer ont

Camilla-Åh va skönt med semester. På cypern är man ju nästan alltid garanterad sol iaf. För oss blir det dåligt med resande den här sommaren men vi får ju en ny familjemedlem mitt i semestern. Jag får hålla mig till jul då vi ska iväg till USA.

Jag håller på att bli galen på mig själv här hemma. Jag kommer verkligen inte blir klar med nå´t tills bebisen kommer. Jag har börjat med saker i precis alla rum. Nu har jag barnvakt till Anton men får ändå inget färdigt. Det som är mest irriterande är att jag har massa tunga saker som behöver flyttas och det kan jag ju inte göra m den här stora magen

• Anton2005
    Beatrize74 skrev 2008-06-12 17:55:22 följande:
    Hihi... Maken slipar golvet för fullt...han har köpt ett litet verktyg som gör att han får bort klistret från förra golvmattan MYCKET lättare. Det har slitits, svurits och svettats här hemma när vi sutitt med stämjärn bredvidv varandra och försökt skala bort det tjocka limlagret. Det är ju viktigt att det tas bort för det drar åt sig fukt från golvet och kan ge mögel. Nu går det i en svindlande fart. Det vi skrapat på tre timmar har han fått bort på tjugo minuter, så ikväll tror jag det blir golvskivor över hela köksgolvet - vilken framfart! Han har också varit iväg och hämtat ut vårt vackra Höganäskakel idag och så har vi beställt kyl- och frys och mikro: Jag är så NÖJD med valet.
    Åh va roligt att du är nöjd. Det kommer bli supersnyggt men det låter jobbigt med slipandet
  • Anton2005
    mimmamum skrev 2008-06-12 19:24:10 följande:
    Jag tänkte måla lite möbler. Har nu köpt oljefärg istället för vattenbaserad, tycker inte det sistnämnda håller. Någon som målat med fluggers oljebaserade färg glans 20?
    Jag har bytt från vattenbaserad till oljebaserad (men man kanske inte ska måla med det när man är gravid el hur är det nu igen) Min mammas bekant är kemist el något liknande och han har provat sig fram till en blandning som är helt suverän.
    Jag målade nyss en tallrikshylla, först med vattenbaserad färg och det såg hemskt ut men hans blandning räddade hela hyllan.
    Nu har jag inte nummret på balndningen här men ska ta reda på det och skriver in det i tråden. Helt otroligt bra färg blev det!
  • Anton2005
    malins79 skrev 2008-06-12 20:28:38 följande:
    Jag gillar korgstolar. I vitt med något randigt eller rutigt tyg på dynan skulle vara snyggt Det fungerar att spraymåla sådana om man inte vill måla vanligt
    Ska kolla om de finns kvar på lördag. Gillade modellen på dem jag hittade men vill såklart fixa dem vita i såna fall :)
Svar på tråden Vita tråden del 8