Vita tråden del 8
Mmm, äslkar pioner. Nu är de mörkrosa utslagna. Väntar på de rosa. Mina vita ser jag inte skymten av.
Mmm, äslkar pioner. Nu är de mörkrosa utslagna. Väntar på de rosa. Mina vita ser jag inte skymten av.
Godmorgon tjejer!
Knyttis, just nu är jag inne i en period med oro inför hösten, och lite sommarkänsla av att jag tycker att det är mysigt att vara uppe sent. Men hösten löser sig nog kanske till det allra bästa ändå till slut, det brukar ju bli så.
Kan inte du berätta för mig om Mohairpläden håller sig fin. Är sugen på en vit eller grå kanske.
bea, härligt med lov! Har ni några särskilda planer, eller är edt renovering för hela slanten?
malins, här är det regn. Om det klarnar upp är vi ute hela dagen. Annars bara hemmamys. Maken jobbar i vanlig ordning.
knyttis, jag har ringt två gånger och lämnat meddelande. Blir nästan irriterad över att inte bli uppringd ens. Har aldrig varit med om liknande vid jobbsökande faktiskt.
Vi får se, men jag tror att allt löser sig till det bästa.
Kanske kan ni ha någon fin tapet i ett rum? Annars är ju blått eller grått väldigt fint tycker jag.
Jag är lite sugen på en beställning från Västergården, kanske någon är sugen på sambeställning före träffen?
Heeej lcroft!
Vilken underbar kösning för Ida. Får jag fråga hur det kommer sig att ni väljer bort förskola?
knyttis, låter som en superfin tapet. Jag velar mellan målade väggar och tapet i vardagsrummet...
Kösning är då lösning hihi men det förstod du säkert.
Bara jag igen, glömde ju kommentera putsen. Underbart!
Vi ska ha en hel putsad vägg i vardagsrummet.