Vita tråden del 8
Skriver ett GRATTIS här oxå. Mysigt!
Skriver ett GRATTIS här oxå. Mysigt!
Här är en till som tog en sväng till PoP rean idag. Jag hade velat ha lite mer sommarkläder i smått men det blev allt en hel del handlat iaf. Tycker de har mkt bra basplagg där. Blev en sväng till Zara oxå där de har sååå mkt fina bebiskläder tycker jag.
Köpte även en babyfilt från himla och jätte fina trägalgar till barnkläder från åhléns. Kanske hinner uppdatera bloggen med lite bilder senare.
MiaMariah- Usch så otäckt med krocken, hoppas att du inte får mer ont
Camilla-Åh va skönt med semester. På cypern är man ju nästan alltid garanterad sol iaf. För oss blir det dåligt med resande den här sommaren men vi får ju en ny familjemedlem mitt i semestern. Jag får hålla mig till jul då vi ska iväg till USA.
Jag håller på att bli galen på mig själv här hemma. Jag kommer verkligen inte blir klar med nå´t tills bebisen kommer. Jag har börjat med saker i precis alla rum. Nu har jag barnvakt till Anton men får ändå inget färdigt. Det som är mest irriterande är att jag har massa tunga saker som behöver flyttas och det kan jag ju inte göra m den här stora magen
Vad tycker ni om såna här korgstolar, tror ni man kan måla dem vita? Hittade ett par på loppis förra lördagen, till bra pris, som jag har funderat på
http://www.blocket.se/vi/16756332.htm?ca=8_s