Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

Jag förstår inte varför vissa bilder i mon blogg går att klicka på o andra inte. Jag har lagt in dem precis likadant

• Anton2005
    Vaniljdröm skrev 2008-06-13 16:26:59 följande:
    Anton,Vad konstigt!Bebisrummet är helt ljuvligt. Hela huset är underbart vackert!Vad kommer den vackra vaggan ifrån?
    Tack. Tror att jag ska testa lägga in nån av bilderna igen...det knepiga är att det är samma format på dem men vissa går inte att klicka på i bloggen.
    Vaggan sov jag i när jag va liten Glad
  • Anton2005

Åh nu när ni pratar förlossningar så börjar jag längta massor. En del tänker ju på förlossningen med skräck men jag tycker det är så skönt att veta att graviditeten är över när bebisen är ute så var det med första sonen oxå, längtade massor till förlossningen.

MM-Spännande, tänkt om du har en liten bebis hos dig snart

• Anton2005

Hej, hej

Nu har jag varit på lördagsloppis som vanligt. Korgstolarna jag ville ha fanns kvar. Tyckte det va lite dyrt m 500:- st på en loppis men lyckades få ner dem till 400:- st iaf, de skänker ju pengarna till välgörenhet så det är ju bra och sen fanns det extra dynor till oxå

Här kommer en bild...hoppas ni kan bortse från stöket runtomkring. Tänkte spraymåla dem vita såklart :)

Nu ska jag läsa tillbaks lite.

• Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2008-06-14 10:46:29 följande:
    Tittar in en snabbis från jobbet. Hinner inte läsa tillbaka men jag såg att ni pratat om att vara hemma med barnen. Jag tror det är viktigt att man gör som man känner är rätt. För endel är det rätt att barnen är på dagis för andra är det bättre de är hemma med förälder. Det är så olika och huvudsaken är att barnen mår bra. Så ofta är det så att de som kommer med negativa kommentarer bara jämför med hur de har det utan att tänka på att situationerna varierar mellan olika familjer. Kramar till er alla
    Håller med dig om att huvudsaken är att barnen mår bra och föräldrarna med för den delen. Min son började på dagis heltid så fort han fyllde 1 år, fick lite dåligt samvete att han inte kunde gå kortare dagar men jag kan tyvärr inte jobba mindre än 100% med mitt jobb.
    Jag är inte en sån mamma som skulle må bra av att vara hemma med barnen och tror därför inte att det skulle bli roligt för någon i familjen. Sonen älskar dagis och när vi haft semester tjatar han att han vill tillbaks och leka, så nu när jag ska vara mammaledig har vi bestämt att ha kvar honom. Man får ha honom på dagis 3 timmar om dagen men betala för en heltidsplats, vi tycker absolut att det är värt det med tanke på att han trivs så jätte bra.

MM-Hur mår du idag?

Kajsa-Söt byrå, synda om den är trasig
  • Anton2005
    tjenixen skrev 2008-06-14 11:02:19 följande:
    åh, vilka mysiga fika- och läsfåtöljer du fått tag i.
    tack. Jag hoppas att de blir bra som läsfotöljer i hallen på övervåningen. De va verkligen jättebekväma
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-06-14 11:08:34 följande:
    men det händer ju knappt nå... så trist
    inge kul att ha ont såklart men då vet man att det kanske inte är så långt kvar
  • Anton2005
    Kajsa 77 skrev 2008-06-14 12:53:41 följande:
    Säljarens bild.Har slipat ner den och ska måla den i FLuggers råvita. Tänkte sätta kromade skålhandtag på den. Vad tror ni?
    Å vad du jobbar snabbt...redan hunnit hämta den och slipat :) Byrån är jätte söt
Svar på tråden Vita tråden del 8