Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger
    juliah skrev 2008-05-28 19:32:13 följande:
    Å så roligt, jag älskar nätshopping Jag fick föresten hem Rustatapeten nu, den är bedårande fin så tack än en gång för tips samt bild malins och vanilj!
    Å så kul att den var fin.. vad kostade den`?
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-05-28 19:37:12 följande:
    Hej, tack för att du frågade. Jag mår mycket bättre nu. Jobbar halvtid och det fungerar bra, sjukskrivningen går ut på söndag men jag fick den förlängt. Är ju bara 5 veckor kvar till BF nu så det känns skönt :)
    vilket bf datum hade du??? *senil*
  • MildaMaränger
    juliah skrev 2008-05-28 19:43:00 följande:
    Ja jag såååg, var kan man trycka in den någonstans härhemma tro?
    jag har haft lite kludd med msn... skummo..

jag funderar på om jag skulle köra den i botten på min vita byrå???
    jag tycker att du ska klämma in den i ditt nya skafferi sen!
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-05-28 19:44:42 följande:
    Ja visst går det snabbt. Fattar det knappt själv. Men nu längtar jag verkligen efter den där lilla krabaten i magenBF 13 juli. Jag är verkligen stor som ett hus nu. fattar inte hur jag ska gå ner alla kilon sen. Blir nog till att ta med barnvagnen och gå till Viktväktarna :)
    å nej vad stressad jag blir.. jag har ju BF den sista juni... hur ska jag hinna med allt???
  • MildaMaränger
    Kajsa 77 skrev 2008-05-28 19:45:29 följande:
    Milda M  -  Hur stora är dynorna du visade i din blogg? Är det samma storlek som de randiga?
    japp samma
  • MildaMaränger
    MiaMariah skrev 2008-05-28 19:47:13 följande:
    juliah - vilken dag fyller Elle? Vilka ljuvliga presenter du shoppat! apropå Elsas hem har jag ett paket här som kom idag, ska packa upp alldeles strax. håller med om deras service, verkligen kanon!vanilj - du kanske reagerade ungefär likadant som maken när han fått visa leg på systemet (han är 32 bast). Kajsa - gud vad skönt!camilla - såg klockan på Balders hage häromdagen, jättefin!
    va??? har du oöppnat paket från elsas? vilken karaktär.... jag sliter upp allt så fort jag kliver ut från posten haha
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-05-28 19:52:02 följande:
    Känner mig oxå lite stressad. Men man får väl fixa o dona lite sen fast bebisen kommit
    haha då kommer jag strunta i allt annat
Svar på tråden Vita tråden del 8