Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Sylt skrev 2008-06-13 22:16:42 följande:
    juliah --> Tackar! Åååh, tänk! Jag har TRE *asg* Kajsa --> Fint! Roligt när man kan pyssla fint pyssel o inte bara frigolitkulor o prasselpapper
    hihi Nej, det blir bättre med åren *lovar*
  • Kajsa 77
    MildaMaränger skrev 2008-06-13 22:22:54 följande:
    kan den???
    Ligger h*n still nu? JAg vet att mina tjejer fixerade sig väldigt sent och körde helvolter precis innan förlossningarna. Födde båda 1-2 veckor tidigt.
  • Kajsa 77
    Tjock kulan skrev 2008-06-13 22:20:41 följande:
    Sylt: Är det den stora som ser lite cremevit ut eller de mindre som var kritvita bredvid kopparna? Kanske får ta mig ett beslk till en ica och kolla.Camilla: Din fresterska, gör inte så här mot en gammal trädgårdsnarkoman som mig. Tittar ut över den minimala täppan jag nu har sedan flytten till radhuset och ser bara ett sunkigt tryckimpregnerat staket  och drömmer mig bort till nästa år då spaden ska köras i jorden och en trädgård ska byggas upp Kajsa: Fy på dig hur kan du Steffe är ju en fin kille . Ja ja du drar väl till med den gammlavanliga klychan, att ni har utvecklats åt olika håll
    EXAKT! Hur kunde du veta det?
  • Kajsa 77

Nu behöver jag lite hjälp!

Miras byrå har gått sönder och vi behöver en ny. Det ska vara en byrå som passar i ett flickrum till underkläder och pyjamasar o.d. Den får inte vara så stor. Vi har idag en som är fem lådor hög. Smal.

Sen vill jag byta ut lilla byrån i allrummet som har blivit så kantstött och ful. Den är 3 lådor hög och ca 80 cm bred. Men grejen är att den inte är så djup och det är svårt att hitta såna.

Har ni några idéer?

• Kajsa 77
    tjenixen skrev 2008-06-14 10:39:26 följande:
    Är du ute efter en i liknande stil? Den ser väldigt näpen och "min" stil helt klart:)
    Ja jag vill gärna ha i samma stil. Det är bara det att denna är utsliten. Den är 10 år gammal.
  • Kajsa 77

Har fyndat en jättesöt byrå till Miras rum nu. Det gick fort. Hittade direkt en annons på blocket och åkte dit. Har slipat av den nu och spacklat lite. Skicket var ju sådär men lite sandpapper och vitfärg och nya beslag så kommer den vara perfekt!
    Vill ni se en före-bild?

Svar på tråden Vita tråden del 8