Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone
    Anton2005 skrev 2008-06-05 19:15:49 följande:
    Hur mår du då? Har du mkt känningar?
    Haha inte en enda... eller jo hade 2-3 värkar igår men det var allt och idag har det varit lugnt med lite vanliga sammandragningar emellanåt.... skit trist! Hur går det för dig i värmen??
  • numberone
    Anton2005 skrev 2008-06-05 19:21:10 följande:
    När man väntar på förlossningen så är det ju nästan så att man bli glad om man får ont :) Här går det allt bra, men visst är det lite jobbigt med värmen. Fick min sjukskrivning förlängd så jag kan fortsätta jobba halvtid så det känns bra
    Va skönt att du fick den förlängd, det betyder mycket..... blir tokig om det inte sätter lite fart här snart.... Ne om jag skulle diska lite kanske så känner bebisen medlidande för mig och kommer ut *hoppas*
  • numberone
    Tjock kulan skrev 2008-06-05 19:25:11 följande:
    Nymålat kakel, bara den bruna listen kvar att målainnan målning, Rosa mardrömmskakel Mimma:Super grattis till huset det är ni värda efter allt slit och kämpande.Vanilj: vackertMM:tack ska kolla där då
    Åååå va fint det blivit.....Visst är det roligt när det blir så himla bra!!!
  • numberone

Tjock Kulan:

Bilderna går att klicka på här i tråden så de blir större....tycker det är väldigt smidigt så tar det inte enorm plats heller.

Vi målade vårt 70-tals bruna till vitt för ett bra tag sen och vi är super nöjda. Det blir som ett nytt kök, dock skall jag göra en "Äntligen hemma" och måla luckorna i sommar... Det ska bli super skönt att få dem vita med....

• numberone
    Vaniljdröm skrev 2008-06-05 20:34:48 följande:
    Jag har mailat och frågat.Man vill ju gärna ha den äkta Tycker ni att den passar i ett badrum?
    Skall du ha den över handfat eller som en detalj mer?
  • numberone
    Vaniljdröm skrev 2008-06-05 20:36:24 följande:
    numberoneIngen erfarenhet alls, men det ser ok ut och är billigt!
    Ja det är ju det som är det fina i kråksången, att det är billigt.... Vi har ju en brun plastmatta nu och den ser verkligen inte rolig ut....
Svar på tråden Vita tråden del 8