Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

umbro - vad var det du inte gillar med stockholmsvit?

• MiaMariah
    http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phprm5jh0.jpg

Har plockat lite sommarblomster (säkerligen lite ogräs också)..
  • MiaMariah

livet från ljusa sidan - tack!

umbro - vad synd att du inte blev nöjd men det är nog rätt vanligt att man ångrar sig lite grann, särskilt när det gäller nyanser. låt det vara lite och fundera, känn efter. men har hört det förr att stockholmsvit drar lite åt det gula..

• MiaMariah
    umbro skrev 2008-06-16 17:22:23 följande:
    Mia Mariah: Ja hihi jag är en typisk sådan som ångrar och har svårt att bestämma mig, just nu så när jag tittar på väggen i vardagsrummet så ser den vit ut en väldig behaglig vit färg. Så jag ska nog fundera och känna efter. Åh vilken härlig blombukett.
    Ja, ha lite is i magen och avvakta lite, lätt att man förhastar sig. Tack!
  • MiaMariah
    juliah - jösses vad skåpet blir vackert, tapeten i blir ju verkligen pricket över iet!

ni isabella smith-storshoppare där Skrattande kan ni inte avslöja vad ni ska köpa?

knyttis - gud vad skönt att det löste sig med KA:n!

LinaoMatilda
    - tack! hihi, jag får besök av mamma o pappa idag så jag har bakat amerikansk cheesecake och nu är mina pain au chocolate klara, precis tagit ut dem ur ugnen. Lycka till hos tandläkaren!

Nu har jag säkert missat att kommentera någon men har läst ikapp väldigt slarvigt.
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-06-17 09:29:52 följande:
    MiaM: Jag bäställde 4 vita porslinsskålar, pirogformar, en blå skål med handtag och så en rulle band. hmmm.. glömde jag något nu tro..
    Låter härligt, fint! Du får visa sedan!
    Fotograf Karlander skrev 2008-06-17 09:31:19 följande:
    En liten bild på den....
    Ååå, håller tummarna för att det blir den!
  • MiaMariah
    Camilla R skrev 2008-06-17 09:34:17 följande:
    MiaMariah: Vad du frestar så här på förmiddagen..
    LinaoMatilda skrev 2008-06-17 09:36:19 följande:
    Fotograf: Håller tumamrna för er. Ser jättefint ut.MiaM: Muuuums!
    juliah skrev 2008-06-17 09:38:49 följande:
    mia, Tack! Jisses så gott det ser ut, blir sugen!Jag beställde en avlång tallrikshylla som jag suktat efter länge, ett galler för bakverk, pirog/pizzaformar, en trälåda med fyra fack, och en stor zinklåda *nöjd*fotograf, lycka till med våningen!
    lillafruluva skrev 2008-06-17 09:41:15 följande:
    Mia-du anar inte hur sötsugen jag blev nu!!
    Skrattande
  • MiaMariah
    tjenixen skrev 2008-06-17 09:52:34 följande:
    juliah: underbar tallrikshylla du beställt. vaniljdrömmar: Håller med om att det måste vara enklare att sätta väv och måla och sen måla om än att tapetsera om ifall det blir sunkigt och nött etc. Allra helst i hallen. Vi har tyvärr väv i rutmönster men den får hänga med då den är praktisk i alla fall när man som vi har 4 egna barn och en hel del extrabarn som kommer och går här. Det slits en hel del tycker jag, i alla fall när hallen är pluttig och trång som hos oss.Lillafruluva: håller tummarna för att något händer för mögel och fukt ska man inte behöva bo i. fotograf: vilken underbar våning det verkar varamiamariah: usch och fy vad hemsk du är som frestas så:)LoM: lycka till hos tandläkaren.
    Skrattande
Svar på tråden Vita tråden del 8