Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Kram Gullfina! Hinner inte med jag heller

13: Jo jag håller med Malins, det var nog vanilj.

• LinaoMatilda

Vanilj: Låter som en trevlig dag!

• LinaoMatilda
    Vaniljdröm skrev 2008-05-27 18:13:40 följande:
    LoMTack söta du! Fast den har blivit lite kantstött efter ett år av användning. Men den är super. Stor och bra!Låtsas att den är lite shabby bara
    Ja men precis, lite shabby är aldrig fel
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-05-27 18:28:38 följande:
    tjenahejKikar bara förbi och meddelar att allt är bra . Jag är lite mätt på inredning förtillfället, vi har t om ett stort svart tält till barnen i vardagsrummet (tips till andra föräldrar med uttråkade barn ).Jag har svårt att koncentrera mig på mer än ett intresseområde åt gången (fast jag är kvinna) . Nu har jag faktiskt halkat ner i danska barnklädesträsket igen. Snubblar även lite i barnvagnsträsket.....(har ju bara köpt 1 vagn t Ville.... och han är snart stor = lite att ta igen!). Jag får väl göra som Luva och satsa på 4 kids  (GRATTIS!!!!) Hoppas det är bra med er andra!
    Låter inte alls fel med barnkläder och vagnar. Kul det också ju. Inredningsinspirationen kommer nog snart tillbaka. Kram
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-05-27 18:53:15 följande:
    De har redan varit här. Det var frilansare, samma fotograf som hos Julia men två andra stylister. De jobbar oftast mot Lantliv o tidningen ville gärna ha reportaget. Publiceras tidigt i höst el till våren*spännande* Har fått en förfrågan till.... men vi får se, det finns regler om att de första bilderna skall publiceras först innan man får "släppa in" nya team
    Oj, folk står på kö för att få komma och fota ert hem! Men det förstår jag iofs.
  • LinaoMatilda

God morgon!

Videli: Har ni ett hus på gång eller har jag missförstått det jag läste?

Julia: Kul med besök!

Idag ska jag besikta bilen och i em/kväll ska vi ut och äta med jobbet, kul!

• LinaoMatilda

Nublu: Hoppas Oskar kryar på sig snart då!

• LinaoMatilda

Knyttis: Så skönt att du fått sova lite längre iaf! Kul att du ska få en KA! Den ligger högt på min önskelista också.

Julia: Ja det ska bli riktigt skoj. Vi har ett kul arbetsgäng.

• LinaoMatilda
    Videli skrev 2008-05-28 07:02:37 följande:
    Ja vi har blivit erbjuden att köpa en gård genom en bekant till min svärmor. Men varför just nu?Vi som köpt tomt och betalat bygglovsritningar o allt. Ja ja finns väl tydligen en mening med allt!
    Ja det var det jag tänkte på. Men kanske det då är meningen att ni ska ha denhär gården. Lite sådär som endel blir gravida när de ställer sig i adoptionskö Men förstår att det är frustrerande.
Svar på tråden Vita tråden del 8